Suojaus, muista suojausPöh Siis ei tiiä vaikka joku päivä hyökkää.
Suojaus, muista suojausPöh Siis ei tiiä vaikka joku päivä hyökkää.
Hyi kamala millasia unia sä näit ja olen samaa mieltä siitä että on hjuva ottaa komentoa takaisin kun ketjussa pörrää muutama levottomampi sielu, onneksi me kaksi ollaan niin nunnia niin nunnia että *mulkoilee softya ja kaisia Kisun vierellä Paheksuvasti* PaheksunArvaas muuten mitä unta näin ?
Tai...otankin komentoa takasin kun tossa on noi muutamat levottomat arvuuttelijat paikalla...
Lyhyesti ja ytimekkäästi - monien kummallisten oireilujen jälkeen valtaisa tutkimusyksikkö lääkäreineen ja hoitajineen ja ydinsäteilysadepukuineen totesi mun olevan tieteellinen h a u d u t t a m o*ufopääkkönen*
Mikä loppuhuipentui siihen että mä poksahdin halkipoikkipinoon ja musta viipelti triljoonabiljoonittain...rummun päristelyä....p u n k k e j a!!!
Jep, mörkiäisunikuvia
Tuskin maltan oottaa ens yötä...
Suojaus, muista suojaus
varmasti kun niitä hankkii tarpeeksi ja vuoraa itsensä niillä
Suojaaks noi hyttysiltä?
Ken tietää
Suojaaks noi hyttysiltä?
Poikkeus vahvistaa sääntöäsyökää valkosipulia niin pysyy itikat pois imeskelemästä.
Kokovartalokumi, se vasta näky olis lenkillä ^^Ken tietää
Luulis kun oikein vuorautuis...eiks ne itikatki jonkinsortin pörriäisiä oo
Ei auta, eisyökää valkosipulia niin pysyy itikat pois imeskelemästä.
tuoreena, ei kypsennettynä.Poikkeus vahvistaa sääntöä
Mä kokeilin tänään jotain ihme öttiäisspraytä mikä karkottas ihankaikki itikoista punkkeihin... Päivän aikana jouduin kuorruttamaan itteni sadevermeillä niin...arvaas vaan kuin ja paljon oli sadehupun alla suojaa pitämässä itikoita??!!
Nim. Korvat pommitettuina ja hiuskikkurarajat kans
tuoreena, ei kypsennettynä.
Jees..sitä vois joko saada rauhassa lenkkeillä tai sitten ihan isommassakin porukassa tai sitten se lenkkeily vois pikasesti muuttua ihan vaan lekotteluksi pehmustetussa huoneessaKokovartalokumi, se vasta näky olis lenkillä ^^
Mää oon aina uskonut siedätyshoitoon reissuillakin. Pari päivää niit patteja tulee sit se helpottaa. Myrkyille tääl on ehdon no. Paulalta voi kysyä niin kortisoni auttaa kutinaan.Jees..sitä vois joko saada rauhassa lenkkeillä tai sitten ihan isommassakin porukassa tai sitten se lenkkeily vois pikasesti muuttua ihan vaan lekotteluksi pehmustetussa huoneessa
Pari päivää niitä patt...*huokaan*..vähälläpä pääset.Mää oon aina uskonut siedätyshoitoon reissuillakin. Pari päivää niit patteja tulee sit se helpottaa. Myrkyille tääl on ehdon no. Paulalta voi kysyä niin kortisoni auttaa kutinaan.
paula on antanut linkkejä viimeaikoina niin paljon, että siinä on jo tarpeeks siedätyshoitooMää oon aina uskonut siedätyshoitoon reissuillakin. Pari päivää niit patteja tulee sit se helpottaa. Myrkyille tääl on ehdon no. Paulalta voi kysyä niin kortisoni auttaa kutinaan.
niil voi päästä ihan täyshoitoonpaula on antanut linkkejä viimeaikoina niin paljon, että siinä on jo tarpeeks siedätyshoitoo
Sauna ja vihta. Kyllä lähtee.Ja kutipattikutinaan ei auta mikään*melkein jurputtaa...*
ei vaan lisäillä, tulee mieleen se pyyhe saunoessa olkapäillä kun on aurinko polttanu ja se vesi siinä pyyhkeessä.
Hyvä se nyt on korjailla lausuntojaan...
Niin ne viisaammat kertoo.Sauna ja vihta. Kyllä lähtee.
Vanhoja muistellaan...ei vaan lisäillä, tulee mieleen se pyyhe saunoessa olkapäillä kun on aurinko polttanu ja se vesi siinä pyyhkeessä.