vierailija
Se alkoi pohtimaan sitä kivirekiläppää ja totesi itsekin ettei ehkä sittenkään tiedä sen kiskomisesta a)yhtään b)mitään.oikeesti, minne on hukkunut?
Se alkoi pohtimaan sitä kivirekiläppää ja totesi itsekin ettei ehkä sittenkään tiedä sen kiskomisesta a)yhtään b)mitään.oikeesti, minne on hukkunut?
Äläs ny hulluja puhu vaan mennään kohti keskiyötä.Ja aika sulkea se on 22:00.
No nää tunteethan on toki meillä kummallakin samat joten babe:
Jus noiden takia paatit täyttyy taas ja ihmiset lähtevät liikkeelle. en avannut linkkiä, mutta ilman niitä ei olisi tulijoita ollenkaan. Maailmalla on ihan toisenlaisia naisia ja tytöistä pidetään parempi huoli.Ihquja suomitypyjä ylilaudalla https://ylilauta.org/erotiikka/67746010
Alapään pattis täyttyyJus noiden takia paatit täyttyy taas ja ihmiset lähtevät liikkeelle. en avannut linkkiä, mutta ilman niitä ei olisi tulijoita ollenkaan. Maailmalla on ihan toisenlaisia naisia ja tytöistä pidetään parempi huoli.
On muuten sitten kesäpäivän tasauksen aikaan tällainen maisema taivaalla, vaikkei niitä erotakaan ilman pimennyslaseja:Sielä paistaa aurinko nyttenki!
Laskee heinäkuun puolessa välissä.
Naiset katsovat ulkomuotoon ja miehet etsivät älykkäitä naisia.Joo..
Heräsin tunti sitten. Matkalla töihin.Softy herää pian.
Entäs te muut, nukutte puolille päivin, niinkö?
Naiset katsovat ulkonäköä. Eivät etsi miestä ulkonäön mukaan. Minä en ainakaan. Miehetkin katsovat naisten ulkonäköä.Naiset katsovat ulkomuotoon ja miehet etsivät älykkäitä naisia.
Kumpikin sukupuoli katsoo pääasiassa ulkonäköön. Jotkut gold diggerit lisäksi lompakkoon.Naiset katsovat ulkonäköä. Eivät etsi miestä ulkonäön mukaan. Minä en ainakaan. Miehetkin katsovat naisten ulkonäköä.
Höpöhöpö...mä ainakin katon ensimmäisenä miehen luontoo...ulkonäöstä katon ensimmäisenä jostain syystä silmiä ja niskaa Siis jos niillä on merkitystä enää siinä vaiheessa, nimittäin jos olen rakastunut ihmiseen niin rakastun luonteen mukaan, en ulkoisen olemuksen.Naiset katsovat ulkomuotoon ja miehet etsivät älykkäitä naisia.
OhoPäivempää.
Soon kuulkaa narttulassa uusi ruttunaama, merkkiä poika
Onko katsominen kielletty?Kumpikin sukupuoli katsoo pääasiassa ulkonäköön. Jotkut gold diggerit lisäksi lompakkoon.
Täälläkin sataa. Sadetta on luvattu huomiseksi.Huomenta
Täällä sataa vettä ja mutisin just tuolla ikkunasta kattellessa laulun sanoja ''Metsässä ei liikahda lehtikään....'' ja totesin sitte puoliääneen ittelleni, että kyllä tuolla vaan liikahtaa nyt joka ainoa lehti ja ruohonkorsi.
Täytyy vaan koittaa aatella positiivisesti ja ottaa tällaset säät hyvänä asiana...tarviihan luontokin aamupesunsa.
Mulla kolahtaa aina ensin se mitä on pään sisällä.Höpöhöpö...mä ainakin katon ensimmäisenä miehen luontoo...ulkonäöstä katon ensimmäisenä jostain syystä silmiä ja niskaa Siis jos niillä on merkitystä enää siinä vaiheessa, nimittäin jos olen rakastunut ihmiseen niin rakastun luonteen mukaan, en ulkoisen olemuksen.
...ja siis tuo kaikki kuului aikasempaan ajattelutapaan, nykyinen ajattelutapani sanoo että parempi olla yksin ja antaa miesten satuttaa jotakin toista naista ja rikkoa vaihteeksi jonkun toisen luottamus ja sydän. Mä en moiseen lapselliseen leikkiin enää suostu ikinä.