Kuin? Hyvin se video mulla toimi Vähän vaan meni tunteisiin kun muutenkin pahamieli ollunna.Ei tuota voinu kuunnella loppuun asti.
Alko itkettää.Kuin? Hyvin se video mulla toimi Vähän vaan meni tunteisiin kun muutenkin pahamieli ollunna.
Mä syötin niitä aikoinaan raakana kissoille pilkottuinaOstin porsaan sydämen. Se keitetään. Viipaloidaan ja dipataan maustetussa kalakastikkeessa.
No nii-in tekeeAlko itkettää.
Mä söin niitä aikoinaan raakana, pilkottuina
JaahLaitoin tisukuvani nettiin
Nouuuu!Eiiiiiiih,ostin pannukahvia vahingossa
Nöy hätä, laitat yhden ylimääräisen mitallisen niin tulee hyvääEiiiiiiih,ostin pannukahvia vahingossa
Eiköhän tuo mee kuitenkinNouuuu!
JuuhNöy hätä, laitat yhden ylimääräisen mitallisen niin tulee hyvää
Kyllä kai.Eiköhän tuo mee kuitenkin
IltaaIltaa kaikille
En uskalla edes kysyäArvatkaa mitä kännykkä kirjoitti automaattisesti ku mä kirjoitin Kattisen viestiin juuh
Eiiiiiiih,ostin pannukahvia vahingossa
Teetkö muuten ihan pannu pannussa sitä vai kahvinkeittimen kautta vai mitenkä?
Eiku mitä mä tästä asiasta skitsoon...pannukahvihan on just sitä parasta kahvia.
Nuuh?Arvatkaa mitä kännykkä kirjoitti automaattisesti ku mä kirjoitin Kattisen viestiin juuh
En uskalla edes kysyä
Tulee Rättis mieleen...
Pannussa, neljä mitallista kiehuvaan veteen, hetki hellalla, sitten sivuun kannen alle ihan toviks, termariin ja MUN suuhun/masuun kaikkikaikkikaikkiiii....ii..i!Teetkö muuten ihan pannu pannussa sitä vai kahvinkeittimen kautta vai mitenkä?