suomalainen kulttuuri, sana kulkee maailmalla...
eikaisentään sinuun, vaan se sanonta "lantussa viiraa" sopii tuohonMitenkä toi uutinen liittyy minuun ?
Aha,no tuolla ukolla kyllä lantussa viiraa aika ( sika ) pahasti. Yökeikaisentään sinuun, vaan se sanonta "lantussa viiraa" sopii tuohon
Ei ehkä sun mielestä, mutta vanha sanonta on
Asiankannattaja taisi kompastua niihin?Pippuri
Ostin porsaan sydämen. Se keitetään. Viipaloidaan ja dipataan maustetussa kalakastikkeessa.
Vietnamilaiseen tapaan.
Ostin porsaan sydämen. Se keitetään. Viipaloidaan ja dipataan maustetussa kalakastikkeessa.
Mä aattelin hakee viikonloppuna kiinalaista mutta en mitään mikä on porsaasta tehty...kiinalaiset osaa hyvin kanaruoat mutta monet tutut valittaneet että sianlihan jättävät sitkeeks ja läskiseks..enkä mä muutenkaan nöfnöffiä söisVietnamilaiseen tapaan.
Mitä sinun ikäinen enää sellaista tekee? Noloa.Mulla ei ole viidakkoa koska trimmaan säännöllisesti.
Kiinalainen on myös hyvää ja thai ruoat.Mä aattelin hakee viikonloppuna kiinalaista mutta en mitään mikä on porsaasta tehty...kiinalaiset osaa hyvin kanaruoat mutta monet tutut valittaneet että sianlihan jättävät sitkeeks ja läskiseks..enkä mä muutenkaan nöfnöffiä söis
Mun kaveri laittaa mulle aina sillon tällön Katy Perrylta
Yleensä laitan tämän.Mun kaveri laittaa mulle aina sillon tällön Katy Perrylta-biisin johon mä aina vastaan tuolla biisillä minkä sä laitoit