Onneksi ei tarvitse etsimällä etsiä villasukkia tai villatakkia mihin sujahtaa ja kietoa itsensä...
Mutta hyi sentään kun olikin kylmä päivä! Aurinkoa ja lämpöä ikävä
Mutta hyi sentään kun olikin kylmä päivä! Aurinkoa ja lämpöä ikävä
Jäitkö pyttyyn kiinni vai mitäsä sieltä vessasta huhuilet?Hu-huu, olen veskissä
Täällä parhaillaan taukoa mutta hyvinhän toi päivän aikana kastelisataa sataa ropisee, pimpelin hiivatin pom.
Paska juttu.Hu-huu, olen veskissä
Varmaan nylkyttää vessaharjaa tai tunkenut sen johonkin.Jäitkö pyttyyn kiinni vai mitäsä sieltä vessasta huhuilet?
Niin kasteli, sai kylmää kyytiä ulkona....Täällä parhaillaan taukoa mutta hyvinhän toi päivän aikana kasteli
YäkVarmaan nylkyttää vessaharjaa tai tunkenut sen johonkin.
Auuuu sormet on hiskatin kipeet ja turvonneet,päähän jomottaa ja väsyttää.
Höh, miten se nyt silleenAuuuu sormet on hiskatin kipeet ja turvonneet,päähän jomottaa ja väsyttää.
Eikä oo,oon ollu jo ulkona tarpeeksi & kävellytHappivajetta, lenkkaritt jalkaan ja lenkille
Särkylääkettä ja rentoilua.Auuuu sormet on hiskatin kipeet ja turvonneet,päähän jomottaa ja väsyttää.
No, siinä tapauksessa diagnoosini on reumatismiäEikä oo,oon ollu jo ulkona tarpeeksi & kävellyt
Mulla on sormissa nivelrikko ja näköjään nyt ei taija tykätä sateisesta ilmasta/ tulehdus nivelissä.Höh, miten se nyt silleen
NivelrikkoNo, siinä tapauksessa diagnoosini on reumatismiä
Ettekste miehet tee sitä melkein aina muutenkin...mikä mainitsemisen arvonen asia tuo nyt muka on ees?Rapsuttelen muniani
Joo,isäntä jo tuossa päikkärin jälkeen sängyssä hieroi päätäSärkylääkettä ja rentoilua.
Mieheltä nyt tilaat runsaasti tlc- hoitoa