Päivempää.
Soon kuulkaa narttulassa uusi ruttunaama, merkkiä poika
Sittehä sä tänää meet ostamaan jo autoradan
Päivempää.
Mun päässä on sahajauhoaMulla kolahtaa aina ensin se mitä on pään sisällä.
Nimenomaan..eli siis luonto, luonne, miten kukin sitä sitten kutsuvatkaan.Mulla kolahtaa aina ensin se mitä on pään sisällä.
Onnittelut tuplamummulle ja kaikille muillekinPäivempää.
En usko.Mun päässä on sahajauhoa
Mun päässä on HK:n sinistä ja pekonia.
Asiaa, rakastuminen on hyvin ikävä mielenhäiriö jonka valtaan joutumista kannattaa vältellä kaikin käytettävissä olevin keinoin.Höpöhöpö...mä ainakin katon ensimmäisenä miehen luontoo...ulkonäöstä katon ensimmäisenä jostain syystä silmiä ja niskaa Siis jos niillä on merkitystä enää siinä vaiheessa, nimittäin jos olen rakastunut ihmiseen niin rakastun luonteen mukaan, en ulkoisen olemuksen.
...ja siis tuo kaikki kuului aikasempaan ajattelutapaan, nykyinen ajattelutapani sanoo että parempi olla yksin ja antaa miesten satuttaa jotakin toista naista ja rikkoa vaihteeksi jonkun toisen luottamus ja sydän. Mä en moiseen lapselliseen leikkiin enää suostu ikinä.
Ei rakkaudessa mitään pahaa tai hölmöä ole...se pahaa tulee niistä pettymyksistä kun matto vedetään jalkojen alta ja satutetaan kerta toisensa jälkeen.Asiaa, rakastuminen on hyvin ikävä mielenhäiriö jonka valtaan joutumista kannattaa vältellä kaikin käytettävissä olevin keinoin.
Mutta se pettymyksen juurisyy on se rakastuminen, ilman sitä ei ole myöskään pettymyksiä.Ei rakkaudessa mitään pahaa tai hölmöä ole...se pahaa tulee niistä pettymyksistä kun matto vedetään jalkojen alta ja satutetaan kerta toisensa jälkeen.
Kyllähän pettymyksiä tulee ilman rakkauttakin. Rakastaminen ja rakastuminen ovat aivan mahtavia tunteita..ikävää on se etteivät jotkut kestä sitä arkea mikä myös liittyy siihen kaikkeen vaan rakastavat rakastumisen tunnetta ja pysähtyvät siihen....tai sitten käsittävät rakkauden väärin ja käyttävät sitä toisen täydelliseen kontrolliin ja alistamiseen ja satuttamiseen henkisesti/fyysisesti ja tekevät sillä tavoin siitä yhteisestä arjesta helvettiä.Mutta se pettymyksen juurisyy on se rakastuminen, ilman sitä ei ole myöskään pettymyksiä.
MuovimoponSittehä sä tänää meet ostamaan jo autoradan
Mummolle kans! Voitte sitten yhdessä huristella menemäänMuovimopon
Mummolla on jo mopoMummolle kans! Voitte sitten yhdessä huristella menemään
On se jos on merkkiOnko katsominen kielletty?
AhaOn se jos on merkki
Oiskohan sellanen tuplapotku kuitenkin vähän parempi menopeli mummoikäiselle?Mummolla on jo mopo
yö on kyllä, muttei minkäänlaista hämärää viikkokausiin. Pelkkää päivänpaistetta, olloin ei pilvetkään haittaa eikä se vilvoittava pohjantuuli.On muuten sitten kesäpäivän tasauksen aikaan tällainen maisema taivaalla, vaikkei niitä erotakaan ilman pimennyslaseja:
eri paikkakunnilla vähän erilainen. Löytyy URSA:n sivuilta se tähtikartta, minne päivitetään oma paikka yms.
Asut väärässä paikassa, kyllä se ennustus jossain pitää paikkansa.Lääppimispuhelimen sääsaitti, Saunalahti operoijana näyttää, että sataa ja oikein äänellä. Mutta eipäs sada, vaan melkein paistaa aurinko. Plussaakin vaan 11, mutta todellisuudessa onkin 17,5.
Oi onnea, oi riemua!Päivempää.