The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Höpöhöpö...mä ainakin katon ensimmäisenä miehen luontoo...ulkonäöstä katon ensimmäisenä jostain syystä silmiä ja niskaa:geek: Siis jos niillä on merkitystä enää siinä vaiheessa, nimittäin jos olen rakastunut ihmiseen niin rakastun luonteen mukaan, en ulkoisen olemuksen.

...ja siis tuo kaikki kuului aikasempaan ajattelutapaan, nykyinen ajattelutapani sanoo että parempi olla yksin ja antaa miesten satuttaa jotakin toista naista ja rikkoa vaihteeksi jonkun toisen luottamus ja sydän. Mä en moiseen lapselliseen leikkiin enää suostu ikinä.
Asiaa, rakastuminen on hyvin ikävä mielenhäiriö jonka valtaan joutumista kannattaa vältellä kaikin käytettävissä olevin keinoin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Mutta se pettymyksen juurisyy on se rakastuminen, ilman sitä ei ole myöskään pettymyksiä.
Kyllähän pettymyksiä tulee ilman rakkauttakin. Rakastaminen ja rakastuminen ovat aivan mahtavia tunteita..ikävää on se etteivät jotkut kestä sitä arkea mikä myös liittyy siihen kaikkeen vaan rakastavat rakastumisen tunnetta ja pysähtyvät siihen....tai sitten käsittävät rakkauden väärin ja käyttävät sitä toisen täydelliseen kontrolliin ja alistamiseen ja satuttamiseen henkisesti/fyysisesti ja tekevät sillä tavoin siitä yhteisestä arjesta helvettiä.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
On muuten sitten kesäpäivän tasauksen aikaan tällainen maisema taivaalla, vaikkei niitä erotakaan ilman pimennyslaseja:

eri paikkakunnilla vähän erilainen. Löytyy URSA:n sivuilta se tähtikartta, minne päivitetään oma paikka yms.
yö on kyllä, muttei minkäänlaista hämärää viikkokausiin. Pelkkää päivänpaistetta, olloin ei pilvetkään haittaa eikä se vilvoittava pohjantuuli.
 
Moi:)

Harakoille menneiden yöunien tiimoilta tää päivä sujahti kuitenkin nopeasti. Ja kyllä - ehdin pomppimaan lätäköissäkin (y):D

Nyt tovi huokaisemista ja kropan lämmittelyä ennen kuin otan loppupäivää haltuuni...

Leppoisaa tiistaita sulle :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä