The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Väsyttävä,mutta muuten kiva päivä töissä.
Päivähoidossa oleva ihminen on kauhea lörppö ja tykkää askarrella paljon,no kiva kyllä jutella ihnisten kanssa ja askarrella,mutta liika on liikaa.
Askarelumateriiaalia ei riitänyt kaikille,kun hän teki useita,en ehtiny valmistella enemmän,lörpötteli koko ajan,päivällä ennen kotiin lähtöä valmistelin lisää askartelumaterilia,no hänpä tulee taas istumaan siihen ja höpöttämään ja olisi askarrelut lisää. Mukava ihminen muuten,mutta ei jaksa aina kuunella taukoamatonta puhetta.
...mä voin helposti kuvitella että ite voisin mm. olla tuollainen vanhana:barefoot:....

Mutta yritä ottaa se niin että hän kaipaa juttuseuraa ja kokee sinut sellaiseksi ihmiseksi jolle haluaa jutella :). Eihän siihen aina tarvitse vastata, riittää että hymisee jotain...se läsnäolokin on toiselle iso asia.

Meitä on niin monenlaisia...eikä kukaan tiedä miten ikääntyminen itsekullekin tulee aikanaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
...mä voin helposti kuvitella että ite voisin mm. olla tuollainen vanhana:barefoot:....

Mutta yritä ottaa se niin että hän kaipaa juttuseuraa ja kokee sinut sellaiseksi ihmiseksi jolle haluaa jutella :). Eihän siihen aina tarvitse vastata, riittää että hymisee jotain...se läsnäolokin on toiselle iso asia.

Meitä on niin monenlaisia...eikä kukaan tiedä miten ikääntyminen itsekullekin tulee aikanaan.
Jooh,kyllähän mä yleensä tykkään jutella ja oon kärsivällinen. Nyt oli oli vain jotenkin tosi väsyttävää kuunella ja puhua ja yrittää saaha jotain tehtyä ja valmiiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Softy
Niin on :)
Ja nyt saa rentoutua,taijankin kohta lähtee pienelle lenkille,aurinko paistaa ja omaa aikaa vähäksi aikaa.
Niin ja kiva kun huomenna,torstaina ja perjantaina vapaata (y):love:
Leppoisaa lenkkeilyä :)
Täällä meni aurinko pilveen mutta on lämmintä ja kaunista, semmonen pysähtynyt hetki ulkona...
Mä jossain vaiheessa päivän aikaa ehdin jo hekumoida fillarilenkistä(y) mutta puolen päivän jälkeen napsahti niin naukee nakkinen mulle, kiitos esimieheni, että koko kroppa on hoosianna- tilassa...ja sitä rääkkiä jatkuu huomiselle miljoonan muun asian lisäksi... Mutta - torstaina on siunattu veepee ja silloin mä otan mettätiet haltuun ja annan fillarin renkaiden niellä kilometrejä :)(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä