HalausYksin oleminen kotona tekee pahaa.
HalausYksin oleminen kotona tekee pahaa.
...mä voin helposti kuvitella että ite voisin mm. olla tuollainen vanhana....Väsyttävä,mutta muuten kiva päivä töissä.
Päivähoidossa oleva ihminen on kauhea lörppö ja tykkää askarrella paljon,no kiva kyllä jutella ihnisten kanssa ja askarrella,mutta liika on liikaa.
Askarelumateriiaalia ei riitänyt kaikille,kun hän teki useita,en ehtiny valmistella enemmän,lörpötteli koko ajan,päivällä ennen kotiin lähtöä valmistelin lisää askartelumaterilia,no hänpä tulee taas istumaan siihen ja höpöttämään ja olisi askarrelut lisää. Mukava ihminen muuten,mutta ei jaksa aina kuunella taukoamatonta puhetta.
Kerrostalossa ilman autoa ei ole mitään.Ei yksin oleminen mitään hääviä ou.
Tunnen taudin luonteen
Onneksi eilen oli sievä päivä niin vaihdoin automapiiliin kesäisemmät rattaat
Tänään lepopäivä ja jos huomenna leikkais ruohon.
Jotaki ajankulua.
Eipähän tartte leikata nurmikkoakaan.Kerrostalossa ilman autoa ei ole mitään.
Mä tykkään olla yksin, omilla ehdoillani.Välillä voi olla yksin. Mutta monta päivää yhteen putkeen yksin ei ole kiva.
Kun pystyis liikkumaan. Selkä kyyryssä täällä käpöttelen. Ei viitsi joka päivä missään kuppilassa olla.Mä tykkään olla yksin, omilla ehdoillani.
Ollamöllistelen kotona ja käväisen kuppilassa katsomassa ihmisiä minuutin tai pari ja jatkan möllistelemistä.
Jooh,kyllähän mä yleensä tykkään jutella ja oon kärsivällinen. Nyt oli oli vain jotenkin tosi väsyttävää kuunella ja puhua ja yrittää saaha jotain tehtyä ja valmiiksi....mä voin helposti kuvitella että ite voisin mm. olla tuollainen vanhana....
Mutta yritä ottaa se niin että hän kaipaa juttuseuraa ja kokee sinut sellaiseksi ihmiseksi jolle haluaa jutella . Eihän siihen aina tarvitse vastata, riittää että hymisee jotain...se läsnäolokin on toiselle iso asia.
Meitä on niin monenlaisia...eikä kukaan tiedä miten ikääntyminen itsekullekin tulee aikanaan.
Pääsis jo järviveteen uimaanKun pääsis suihkuun ja käymään kaupassa. Menee hermot ilman tupakkia.
Joskus pelkkä kuuntelukin on tarpeeksi... Mutta nythän tuo on jo historiaa, työpäivä takanaJooh,kyllähän mä yleensä tykkään jutella ja oon kärsivällinen. Nyt oli oli vain jotenkin tosi väsyttävää kuunella ja puhua ja yrittää saaha jotain tehtyä ja valmiiksi.
Softylle ja sulle voimia <3Moro
Juu on se kivaa.Pääsis jo järviveteen uimaan
Olisko nyt hyvä aloittaa tupakkilakko?Kun pääsis suihkuun ja käymään kaupassa. Menee hermot ilman tupakkia.
Huono aika lopettaa. Muutenkin on stressiä ja huolia.Olisko nyt hyvä aloittaa tupakkilakko?
Taisi olla huono idea.
...mä jo aattelin kesken työpäivän hilpasta rantaan...kylmäähän se tietty on ja aiheuttais paheksuttavaa kiljumista mutta - tekis se varmasti höpöäkinPääsis jo järviveteen uimaan
Niin onJoskus pelkkä kuuntelukin on tarpeeksi... Mutta nythän tuo on jo historiaa, työpäivä takana
Leppoisaa lenkkeilyäNiin on
Ja nyt saa rentoutua,taijankin kohta lähtee pienelle lenkille,aurinko paistaa ja omaa aikaa vähäksi aikaa.
Niin ja kiva kun huomenna,torstaina ja perjantaina vapaata