Softy
OkEiku mun piti sanoa, että hän juuri valitti siitä, eikä voitti.
Tämä laite korjaa enemmän virheitäni kuin kerkeät niitä tekemään.
OkEiku mun piti sanoa, että hän juuri valitti siitä, eikä voitti.
Tämä laite korjaa enemmän virheitäni kuin kerkeät niitä tekemään.
Olisko sienipesu riittävä?Miten helvetissä mä käyn suihkussa? Osittain liikuntakyvytön.
Mä tarvitsen hoitajan ja suihkutuolin.
Normisuihku riittää.Olisko sienipesu riittävä?
Voisin tulla auttamaan Sua.
Joku oli kaivanu pyörätien auki keskellä alamäkee eikä viitsinyt merkata sitä mitenkään. Hups kops ja autsista
Kaikestahan voi valittaa.. se on aluetta johon rakennetaan aika paljon ja varmaan oli joku sähkölaitos tai Elisa kaapeleineen mut pirukos sen selvittää. Ja sit ne väittää merkanneensa kyllä paikan mutta hulttionuoret on poistaneet merkitPaska juttu. Eikö tuosta voi tehdä valitus johonkin?
Millä voivat todistaa sen?Kaikestahan voi valittaa.. se on aluetta johon rakennetaan aika paljon ja varmaan oli joku sähkölaitos tai Elisa kaapeleineen mut pirukos sen selvittää. Ja sit ne väittää merkanneensa kyllä paikan mutta hulttionuoret on poistaneet merkit
Okkei, tuon suihkepullon tullessani.Normisuihku riittää.
Suihkepullon? Mun suihku toimii.Okkei, tuon suihkepullon tullessani.
Aina meitä hulttionuoria moititaan kaikesta.Kaikestahan voi valittaa.. se on aluetta johon rakennetaan aika paljon ja varmaan oli joku sähkölaitos tai Elisa kaapeleineen mut pirukos sen selvittää. Ja sit ne väittää merkanneensa kyllä paikan mutta hulttionuoret on poistaneet merkit
Oo,luulin, että Sun oli vaikeuksia päästä suihkuun.Suihkepullon? Mun suihku toimii.
Suihkutuolia käytetään suihkussa.Oo,luulin, että Sun oli vaikeuksia päästä suihkuun.
Tyhmä minä!
Tuon kyllä ymmärsin.Suihkutuolia käytetään suihkussa.
Tuoli ja pesijä olis hyvä.Tuon kyllä ymmärsin.
Et taida mun apua tarvitakkaan.
Voi sulen kakka.
No nyt kuulostaa paremmaltaTuoli ja pesijä olis hyvä.
Kai tuokin käy. Voin välillä nojata seinää vasten.No nyt kuulostaa paremmalta
Tuolia ei ole, mutta jos kiepasen sut kainalooni ja sit pesen?
Miltä tämä kuulostais?
Mitä mä tekisin silloin, kun Sinä nojaat seinään?Kai tuokin käy. Voin välillä nojata seinää vasten.
Peset mun kropan.Mitä mä tekisin silloin, kun Sinä nojaat seinään?
Joo,joo, niinpä tietenkin. Mulla kävi ihan jotain muuta mielessäPeset mun kropan.
Kävi miunkin mielessä kun olin kirjoittanut tuon.Joo,joo, niinpä tietenkin. Mulla kävi ihan jotain muuta mielessä
Nöyrimmät anteeksi pyyntöni.
Olipa hyvä, että selvisi tuokin, ennenkuin mitään ehti tapahtumaan.Kävi miunkin mielessä kun olin kirjoittanut tuon.
Olipa hyvä, että selvisi tuokin, ennenkuin mitään ehti tapahtumaan.
Vai oliko se niin hyvä kuitenkaan?
Ainakin pötkötellä vähän aikaa. Tiedä tuleeko uni.@Softy
Otettaisko pienet nokoset, Sinä ja minä?