The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hei sun heiluvilles!

Kun ihminen kyllästyy johonkin, esim. pihan kaivamiseen, se on valmis moneen asiaan päästäkseen siitä. Itsehän lähdin rullaluistelemaan. Nyt saan istua ja komentaa muita tekemään kun eihän käsi kipsissä juurikaan kaivella :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Softy
vierailija
Ihanaa saada viimein ees pari kukkaa terassille ja juoda kesän ekat kahvit / teet ulkona :love::):) Mie niin nautin tästä.
:)
Mulla on ekan kerran avomaankurkun taimia. Arno Kasvi (Arnon keittiökasvit-kirjassa) neuvoo kurkun taimet istuttamaan vähintään 3 litran ruukkuihin, joissa on vähintään peukalonmentävät reiät juurille tulla ulos. Ne ruukut sitten istutetaan 5 cm syvyyteen. Heti alussa täytyy sitoa (solmuja narun varrelle) kattoon ne, mut avomaankurkku...? Napsahtaako se liikutellessa poikki? Varmaan puput syö ne avomaalla, joten joku välimuoto täytys olla. Mikä?
 
:)
Mulla on ekan kerran avomaankurkun taimia. Arno Kasvi (Arnon keittiökasvit-kirjassa) neuvoo kurkun taimet istuttamaan vähintään 3 litran ruukkuihin, joissa on vähintään peukalonmentävät reiät juurille tulla ulos. Ne ruukut sitten istutetaan 5 cm syvyyteen. Heti alussa täytyy sitoa (solmuja narun varrelle) kattoon ne, mut avomaankurkku...? Napsahtaako se liikutellessa poikki? Varmaan puput syö ne avomaalla, joten joku välimuoto täytys olla. Mikä?
Mutta siis avomaankurkun kuuluu kasvaa ulkona. Eivätkä puput niitä syö ainakaan meidän pihalla.

Mä viritin omien päälle harson nyt kun lähdin reissuun enkä voi olla varma ettei tuu yöpakkasia. Mut sillaisinaan pärjäävät loppukesän kyllä.
 
vierailija
Mutta siis avomaankurkun kuuluu kasvaa ulkona. Eivätkä puput niitä syö ainakaan meidän pihalla.

Mä viritin omien päälle harson nyt kun lähdin reissuun enkä voi olla varma ettei tuu yöpakkasia. Mut sillaisinaan pärjäävät loppukesän kyllä.
Niin, tuulta arvelen suurimmaksi riesaksi, mut kiitos tiedosta, et ei pupuille kelpaa:)

Harsoille mulla onkin entiset kaaret, joiden varassa se pysyy, mut laittaisinko mustan muovin keräämään lämpöä ja torjumaan rikkaruohoja?

Koulimisohjeet löysin avomaankurkulle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä