The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hei sun heiluvilles!

Kun ihminen kyllästyy johonkin, esim. pihan kaivamiseen, se on valmis moneen asiaan päästäkseen siitä. Itsehän lähdin rullaluistelemaan. Nyt saan istua ja komentaa muita tekemään kun eihän käsi kipsissä juurikaan kaivella :rolleyes:
Tossa on se huano puali, että vaikka nyt olisit saikulla ja kotona niin hommat ei eroa töistä mitenkään. Vaikka olisit saikulla niin silti tuntuu kuin olisit duunissa. Kyllä tosta pitäis saada tuplapalkka.
 
Mielelläni auttaisin ystävää hädässä, mutta mun pitää lähteä isäukon katolle, eikä mulla ole aavistustakaan milloin pääsen sieltä pois.
..eikö isäukkos päästä sua sieltä katolta puis ollenkaan:unsure:? Ottaa tikapuut puis:barefoot:?

Melko...hövelillä tuulella olet kun nuilla ehdoilla sinne kuitenkin menet...moni kun ei viittis...katolla olla yötä päivää:barefoot:...
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Juukelis puukelis, mä oon ihan raato :D...no ei kyllä oikeesti naurattais yhtään mutta kun en tässä oikein muutakaan jaksa...

Paitti että uhmaan kohtalotartani ja paistelen jauhelihapiffejä nälkäisille ipanoilleni jotka arvatenkin kotiutuvat juuri silloin kun olen saanut sapuskan valmiiksi(y)

Olihan sulla hyvä päivä :)? Jos ei ollut, niin menttaalihalit*halaaruttaan*...rentoa iltaa kohti :)...
 
Väsyttävä,mutta muuten kiva päivä töissä.
Päivähoidossa oleva ihminen on kauhea lörppö ja tykkää askarrella paljon,no kiva kyllä jutella ihnisten kanssa ja askarrella,mutta liika on liikaa.
Askarelumateriiaalia ei riitänyt kaikille,kun hän teki useita,en ehtiny valmistella enemmän,lörpötteli koko ajan,päivällä ennen kotiin lähtöä valmistelin lisää askartelumaterilia,no hänpä tulee taas istumaan siihen ja höpöttämään ja olisi askarrelut lisää. Mukava ihminen muuten,mutta ei jaksa aina kuunella taukoamatonta puhetta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä