vierailija
Pötköttelemään!Ainakin pötkötellä vähän aikaa. Tiedä tuleeko uni.
Pötköttelemään!Ainakin pötkötellä vähän aikaa. Tiedä tuleeko uni.
Olen jo.Pötköttelemään!
Tossa on se huano puali, että vaikka nyt olisit saikulla ja kotona niin hommat ei eroa töistä mitenkään. Vaikka olisit saikulla niin silti tuntuu kuin olisit duunissa. Kyllä tosta pitäis saada tuplapalkka.Hei sun heiluvilles!
Kun ihminen kyllästyy johonkin, esim. pihan kaivamiseen, se on valmis moneen asiaan päästäkseen siitä. Itsehän lähdin rullaluistelemaan. Nyt saan istua ja komentaa muita tekemään kun eihän käsi kipsissä juurikaan kaivella
KiitosIltaa muruset
Upea ilma tänäänkin
Softy & Bitch halaukset ja parantumisia
Mielelläni auttaisin ystävää hädässä, mutta mun pitää lähteä isäukon katolle, eikä mulla ole aavistustakaan milloin pääsen sieltä pois.Tuoli ja pesijä olis hyvä.
..eikö isäukkos päästä sua sieltä katolta puis ollenkaan? Ottaa tikapuut puis?Mielelläni auttaisin ystävää hädässä, mutta mun pitää lähteä isäukon katolle, eikä mulla ole aavistustakaan milloin pääsen sieltä pois.
Jospa jossain vaiheessa pääsen suihkuun.Mielelläni auttaisin ystävää hädässä, mutta mun pitää lähteä isäukon katolle, eikä mulla ole aavistustakaan milloin pääsen sieltä pois.
Kiitos. Ärsyttää koska ei voi tehdä mitään. Olla vaan yksin kotona. Pää hajoo. Ja tupakit loppu.
Voin vain kuvitella... Kaveri kyläilemään ?Kiitos. Ärsyttää koska ei voi tehdä mitään. Olla vaan yksin kotona. Pää hajoo. Ja tupakit loppu.
Ei ole ketään jota kutsua.Voin vain kuvitella... Kaveri kyläilemään ?
..ja onneksi on esim palsta missä roikkua ja katkaista tylsyyttä
Koetahan jaksaa siellä*halaa varovadti*...
No hööö...Ei ole ketään jota kutsua.
No joo, aamusta iltaan sohvalla ja välillä sängyssä.
Samaa meinasin ehottaa,elokuvia,sarjaa tai kirjoja,lukemistaNo hööö...
Oothan hankkinu leffoja mitä katella? Kivoja kirjoja?
Toivottavasti olosi kohentuu pian, kuka sitä nyt kipeenä haluaiskaan olla...
Yksin oleminen kotona tekee pahaa.No hööö...
Oothan hankkinu leffoja mitä katella? Kivoja kirjoja?
Toivottavasti olosi kohentuu pian, kuka sitä nyt kipeenä haluaiskaan olla...
JepSamaa meinasin hehottaa,elokuvia,sarjaa tai kirjoja,lukemista
*halaan*Yksin oleminen kotona tekee pahaa.
Joo,totta ei oo jos haluaa jutellaJep
..mutta eihän se oikein oo sama asia kuin höpistä jonkun kanssa, jos semmoista sosiaalisuutta siis kaipaa...
Ei yksin oleminen mitään hääviä ou.Yksin oleminen kotona tekee pahaa.