Hamppuköysi on ihan luomutavaraa.Ja tästähyvästä löysin yhden hirvittävän aineksen
Kokeiles miten se vaikuttaa.
Hamppuköysi on ihan luomutavaraa.Ja tästähyvästä löysin yhden hirvittävän aineksen
Hamppuköysi on ihan luomutavaraa.
Kokeiles miten se vaikuttaa.
Äidit tekee aina ihmeitä.Hepskukkuu!
Oi poijaat mikä ihana ilma ulkona on!! Aurinkoa, lintujen laulya, sinistä taivasta...joo, vilakka tuulikin ja noi linnut ei laula taaskaan huomenna liian aikaisin vaan ne metelöi mutta -ei tartuta pikkuasioihin
Pitäs tehdä vielä tämän päivän aikana lähestulkoon ihmeitä mutta arvaas mitä teen nyt...?
Jep.
Ja ihan kohta mä rupeen leipomaan. Koska haluuntahdon yllättää noi ja varsinkin tuon yhden...
Pirskahtelevaista päivää sullekin !
No selvis kuitenkin, että toimit modena täällä. Muitakin on, tietenkin. Niin ne ihmisen vuodet vierii. Oli melkoiset sivuvaikutukset takrolimuusissa, mut eipä sillä ole merkitystä, vaikka näkö menisi?Suksi ihan oikeesti kuuseen.
Kuva tai ei uskota!*tirsk*
Kesän ensimmäinen nakuvartti pihanurmella suoritettu.
Ku ei kerran enää saa itseään kunnolla kärventää niin nautin kohtuudella.
Nii ja jei! Miten ihanan pehmeältä sammal tuntuikaan paljaiden varpaiden alla!
Jos mä olisin mode niin sinua ei palstalla näkyisi.No selvis kuitenkin, että toimit modena täällä. Muitakin on, tietenkin. Niin ne ihmisen vuodet vierii. Oli melkoiset sivuvaikutukset takrolimuusissa, mut eipä sillä ole merkitystä, vaikka näkö menisi?
Just olin tulossa sanomaan etten mä ainakaan ihmeitä osaa tehdä...yritän vaan olla, siinäkin on joskus tekeminen...Äidit tekee aina ihmeitä.
Ei ne sitä ittekään tiedä.
Olet lukenut vaan Vaahteramäen Eemelin äidin päiväkirjoja.
Eemelin päiväkirjoja ei ole koskaan julkaistu.
Mä voin raottaa salaisuuden verhoa ja kertoa, että Eemelin päiväkirjassa äiti on kovassa kurssissa nyt ja aina.
Mikään Jumala ei aina mahdu topteniin, mutta kokeiles tehdä jotain mitä äiti ei hyväksy.
ai--- ootko sinäkin sellaista syönyt?Jos mä olisin mode niin sinua ei palstalla näkyisi.
Äidit tekee ihmeitä mieltämättä niitä ihmeiksi. Kutsuvat sitä arjeksi.Just olin tulossa sanomaan etten mä ainakaan ihmeitä osaa tehdä
Sitäkö se onkin?Äidit tekee ihmeitä mieltämättä niitä ihmeiksi. Kutsuvat sitä arjeksi.
Eemelistä tuli myöhemmin kunnanvaltuuston puheenjohtaja ja kaikkea muuta tylsää. Siitä vaan ei tarinat kerro.
Ja se oli muuten Iida itte joka pyysi päästä lipputankoon. Eemeli vaan toteutti toiveen ja joutui vaihteeksi verstashuoneeseen.
Se on se digitalisaatio ja SOTE.Mulla on silmien kanssa käyny vissiin sama.
Sanoivat, että ottavat yhteyttä kun on vuositarkastuksen aika.
Neljä vuotta sitten.
Mitäpä muutakaan?Sitäkö se onkin?
Kun mun mielestä se on ihan rehellistä säätämistä ja sössimistä
Ja Eemeli on ihuna...
Ja jo alkoi koneisto raksuttaa!
Kun hoksasivat sairaalassa että mä olenkin olemassa, niin pistivät vauhtia. Verikokeissa käyty jo, seuraavat ensi viikolla ja heti huomenna TT-kuvaus.
Ja lääkärikin jo tässä kuussa.
No ei tässä olla kuules mitään palkintoja havittelemassakaan. Ei niin missään kategoriassa. Kunhan selviäis kohtuu hyvin, kaikki muu on sitten plussaaMitäpä muutakaan?
Ei siit ole luvassa parasäiti- palkintoja.
Korkeintaan voi kiikkustuolissa kuistilla ihmetellä, että kuinkas tässä näin kävi? Ja jos on hirveen hyvä tuuri niin voi pitää puolisoa kädestä kiinni ja ihmetellä yhdessä.