The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Bitchin vessasta ei ihan nuin vain puislivahdeta kun siinä on ekaks se stilettoarmeija:barefoot:..autsh..ja heti oven takana väijymässä ite Bitch joten...ehkä mä kestän tään kärvistelyn ja tempasen kohta jotkut avaavat venyttelyt kehiin (y):)

Muutoin siis höpisit, taas :)
Ainahan minä höpisen koska olen tämmöinen höpinämaakari.

Mut stiletoista tuli mieleeni toi jääkaappini päällä oleva takavarikoimani puukko, jonka omistaja saa tulla noutamaan jos kehtaa ja jos käsivartensa on parantunut. Ei o viiteen vuoteen näkyny.

Mä en piittaa tippaakaan siitä mitä mieltä ase tai puukko on minusta.
Pitsin, routamisun, softyn tai kenen tahansa arvostamani mielipiteitä mä taas arvostan kovasti.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ai nii.
Hombre Lampisen muistokonsertti on Turussa la 13.5.
Menisin jos pääsisin.

Boycotti oli aikanaan ihamparasta. Läntinen tossa vetää paremmin kuin kukaan. Ja saako rokkibändissä olla puhaltimia? No totta munassa saa olla.

Ilotyttö oli päättänyt tatuoida kumpiinkin sisäreisiin George Bushin ja Boris Jeltsinin naamataulut, Jeltsinin vasempaan ja Bushin oikeaan. Luvassa olisi ilmaiset varvit sille, joka pystyisi tunnistamaan kummatkin kuvat oikein. Ensimmäisenä onneaan kokeili amerikkalainen, joka tunnisti helposti Bushin ja se toinenkin näytti tutulta, mutta oikeaa vastausta ei lopulta tullut, joten ilmaiset varvit jäivät saamatta. Seuraavaksi vuorossa oli venäläinen, jolle Jeltsin oli kovin tuttu, mutta Bushia ei venäläinen kyennyt pinnistelemälläkään tunnistamaan, joten ilmaiset varvit jäivät hänelläkin haaveeksi. Viimeinen yrittäjä oli suomalainen, joka päätti kokeilla hieman erilaista taktiikkaa: - En mä noista kahdesta tiedä, mutta keskimmäinen on ainakin Tommi Läntinen.
 
Ilotyttö oli päättänyt tatuoida kumpiinkin sisäreisiin George Bushin ja Boris Jeltsinin naamataulut, Jeltsinin vasempaan ja Bushin oikeaan. Luvassa olisi ilmaiset varvit sille, joka pystyisi tunnistamaan kummatkin kuvat oikein. Ensimmäisenä onneaan kokeili amerikkalainen, joka tunnisti helposti Bushin ja se toinenkin näytti tutulta, mutta oikeaa vastausta ei lopulta tullut, joten ilmaiset varvit jäivät saamatta. Seuraavaksi vuorossa oli venäläinen, jolle Jeltsin oli kovin tuttu, mutta Bushia ei venäläinen kyennyt pinnistelemälläkään tunnistamaan, joten ilmaiset varvit jäivät hänelläkin haaveeksi. Viimeinen yrittäjä oli suomalainen, joka päätti kokeilla hieman erilaista taktiikkaa: - En mä noista kahdesta tiedä, mutta keskimmäinen on ainakin Tommi Läntinen.
Tuli mieleeni nainen joka tatuoi ex- miestensä kuvat rintoihinsa.
Ei hän niillä mitään tehnyt mutta olipahan kiva kattoa kun ajan saatossa ex- miesten naamat venähtää.
 
Saanko kertoa tarinan yli neljän vuosikymmenen takaa?
Ei se mitn, kerron sen silti.

Minähän olin aina pienin ja heiveröisin ja sinänsä otollinen kohde kiusaamiselle.
Kunnes eräänä päivänä mulla oli väärät kengät jalassa ja muutenkin näytin kiusattavalta.
Kiusaaja oli mua kolkytä kiloa painavampi ja muutenkin tunnettu jengistään.
Mut teki sen virheen, että erehtyi päästämään painijan liian lähelle. Sit se oli vaan hetki kun hän oli mun allani käsi selän takana ja mä kysyin, että laitetaanko poikki vai laitetaanko poikki. Siis käsi.

Ton jälkeen mua ei kukaan koskaan missään edes yrittänyt kiusata.

Kymmenen vuotta myöhemmin joku yritti kiusata luokalle tullutta uutta ujoa poikaa. Se loppui heti. Hän ei sitä tiedä tänäänkään.
 
Saanko kertoa?

Kun mä olin teini niin ihan kiltisti kävin rexiltä pyytämässä lupaa koska bändillä oli keikka.
Lupaa ei herunut.
Muistaakseni kolme muuta lintsas ne tunnit ja se oli ihan vaan normaalia lintsaamista vailla seurauksia. Mutta mä olin törkeä kun kehtasin kysyä lupaa. Jos olisin viittiny kärsiä rangaistuksen niin kait se olis rangaistus ollut?
 
Päivää!

Oon pari iltaa paikkaillut nurmikkoa. Sammalet hiiteen ja uutta multaa ja nurmikkoa tilalle. Kuulemma apila estää uutta sammalta kasvamasta, joten kokeillaan sitä
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Aamupäivää! :coffee:

Piti oikein tulla teille puhisemaan kun soitin syöpäosastolle kun ei kutsuja verikokeisiin oo kuulunut ja nyt pitäisi olla jo TT-kuvauksenkinajankohta pian eikä mitään...

Mua ei ollut olemassa niille! Oli vaan joku ruksi -joku vahingossa klikannut- kohdassa mikä estää niitä katsomasta mun tietoja.

Voi, voi, oivoivivoi.


No nyt pitäisi meiäläisenkin löytyä aikaa tarvitsevien listoilta.
 
Aamupäivää! :coffee:

Piti oikein tulla teille puhisemaan kun soitin syöpäosastolle kun ei kutsuja verikokeisiin oo kuulunut ja nyt pitäisi olla jo TT-kuvauksenkinajankohta pian eikä mitään...

Mua ei ollut olemassa niille! Oli vaan joku ruksi -joku vahingossa klikannut- kohdassa mikä estää niitä katsomasta mun tietoja.

Voi, voi, oivoivivoi.


No nyt pitäisi meiäläisenkin löytyä aikaa tarvitsevien listoilta.
No tyylikästä. Herättää taas luottamusta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Päivää!

Oon pari iltaa paikkaillut nurmikkoa. Sammalet hiiteen ja uutta multaa ja nurmikkoa tilalle. Kuulemma apila estää uutta sammalta kasvamasta, joten kokeillaan sitä
Sammal on paljon kätevämpi kuin nurmikko.
Se on pehmoista, vihreää, eikä sitä tarvitse leikata.

Revi se ruoho hemmettiin, kaada piimää maahan ja anna sammaleen kasvaa. Myyt ruohonleikkurin naapurille ja haet niillä rahoilla kaljaa jota voit terassillasi hörppiä samalla kun katselet naapuriasi leikkaamassa nurmikkoa.
 
Aamupäivää! :coffee:

Piti oikein tulla teille puhisemaan kun soitin syöpäosastolle kun ei kutsuja verikokeisiin oo kuulunut ja nyt pitäisi olla jo TT-kuvauksenkinajankohta pian eikä mitään...

Mua ei ollut olemassa niille! Oli vaan joku ruksi -joku vahingossa klikannut- kohdassa mikä estää niitä katsomasta mun tietoja.

Voi, voi, oivoivivoi.


No nyt pitäisi meiäläisenkin löytyä aikaa tarvitsevien listoilta.
Mulla on silmien kanssa käyny vissiin sama.
Sanoivat, että ottavat yhteyttä kun on vuositarkastuksen aika.
Neljä vuotta sitten.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Aamupäivää! :coffee:
Piti oikein tulla teille puhisemaan kun soitin syöpäosastolle kun ei kutsuja verikokeisiin oo kuulunut ja nyt pitäisi olla jo TT-kuvauksenkinajankohta pian eikä mitään...
Mua ei ollut olemassa niille! Oli vaan joku ruksi -joku vahingossa klikannut- kohdassa mikä estää niitä katsomasta mun tietoja.
Voi, voi, oivoivivoi.
No nyt pitäisi meiäläisenkin löytyä aikaa tarvitsevien listoilta
.
 
vierailija
Hepskukkuu:)!

Oi poijaat mikä ihana ilma ulkona on!! Aurinkoa, lintujen laulua, sinistä taivasta:love:...joo, vilakka tuulikin ja noi linnut ei laula taaskaan huomenna liian aikaisin vaan ne metelöi mutta -ei tartuta pikkuasioihin :)
Pitäs tehdä vielä tämän päivän aikana lähestulkoon ihmeitä mutta arvaas mitä teen nyt:notworthy:...?








Jep. :coffee::oops:

Ja ihan kohta mä rupeen leipomaan. Koska haluuntahdon yllättää noi ja varsinkin tuon yhden:love:...

Pirskahtelevaista päivää sullekin :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä