The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pasta carbonaraa :)
Made by keskimmäinen:love: joka yllättyi kipinään asti kuinka helppoa olikaan valmistaa että " jee, tätä tulee meitsiltä jatkossakin!!" Ja däpäys- muuvsit perään :D

Ihana keli ulkona, aurinko on kyllä ihana pallo(y)! Jopa niin ihana että sitä voi huolella ja huoletta ihastella ulkorappusilla tirpuskonsertoinnin äärellä:rolleyes::love::D...aika pitkäänkin:rolleyes::barefoot:...

Huomenna jo kuulema torjantai(y)....ja nopeissa liikkeissäs on hyvä muistaa että se ulko-oven avainkin on toisinaan aika kiva löytää takin taskusta(y)..mieluummin kuin eteisen lipastolta:ROFLMAO:!

Muikeeta iltaa sulle:)* lentopusuttelee koska voi*
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: epek
Ai nii, onko Toffo paikalla?

Ihan verholautaansa liittyen. Muistinko mä taannoin kertoa kun pikkusysteri muutti uuteen kämppäänsä? En muista muistinko mä.

Joka tapauksessa se verholauta oli asia josta pikkusyssi päätti päästä eroon heti kaupat tehtyään. Ja ekana päivänä kävi sen kimppuun sorkkaraudalla. Sai revittyä irti metrin palan kunnes tuumasi, että tää onkin isompi homma ja luvassa on rumaa jälkeä.
Sit "palkkas" isoveikan maalaamaan katot ja seinät. Ja isoveikan hommaksi jäi myös keksiä miten se sorkalla revitty verholauta palautetaan entiselleen jokseenkin koskemattoman näköiseksi.
Olispa ollu kyseessä vaan pianonkanto kierreportaita kerroksiin. Siit olis selvinny nopeammin ja vähemmällä vaivalla.

Remppakuume on hyvässä mielessä hyvä tauti.
Mut jos se yltyy remppakeuhkokuumeeksi niin se on isoveikka kun siitä kärsii. Tai ainaskin ittevalittu vihreä on isoveikan vika. Puhumattakaan siitä perhanan verholaudasta joka olis sittenkin pitänyt poistaa.
 
vierailija
Ai nii, onko Toffo paikalla?

Ihan verholautaansa liittyen. Muistinko mä taannoin kertoa kun pikkusysteri muutti uuteen kämppäänsä? En muista muistinko mä.

Joka tapauksessa se verholauta oli asia josta pikkusyssi päätti päästä eroon heti kaupat tehtyään. Ja ekana päivänä kävi sen kimppuun sorkkaraudalla. Sai revittyä irti metrin palan kunnes tuumasi, että tää onkin isompi homma ja luvassa on rumaa jälkeä.
Sit "palkkas" isoveikan maalaamaan katot ja seinät. Ja isoveikan hommaksi jäi myös keksiä miten se sorkalla revitty verholauta palautetaan entiselleen jokseenkin koskemattoman näköiseksi.
Olispa ollu kyseessä vaan pianonkanto kierreportaita kerroksiin. Siit olis selvinny nopeammin ja vähemmällä vaivalla.

Remppakuume on hyvässä mielessä hyvä tauti.
Mut jos se yltyy remppakeuhkokuumeeksi niin se on isoveikka kun siitä kärsii. Tai ainaskin ittevalittu vihreä on isoveikan vika. Puhumattakaan siitä perhanan verholaudasta joka olis sittenkin pitänyt poistaa.
Olet kertonut tämän jo.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ja kaiken iltawillityskouhotuksien keskellä mä teen tuolle yhdelle ihanalle:love: huomiseksi valmiiksi kaalilaatikkoa:)

Koska haluutahtoo ja tykkää :)
Ja koska mä haluun ja tahdon toteuttaa toiveensa :)



Syö nuo kaks muutakin sitä huomenna vaikka laittoivatkin jo nenänahkansa kurtulleen:D...syövät ainakin vähäsen koska se on mun tekemää(y). Eli hyvää:p
 
Syön ensin raikkarin pakastepitsa, niin jaksaa paremmin :p
Pallit on kyllä vähä kipiänä, niin pitäs varmaan pitää taukoa vähäsen :unsure:
:rolleyes:..ihan melkein tuli aavistus jotain tmi:tä mutta....noihin sun yllättäviin avautumisiisi rupee tässä jo tottumaan*ufopääkkönen*:confused:o_O:cautious::oops::barefoot::D

..ja mitä sitä ei tekisi rakkaansa eteen:rolleyes:..ei pienistä valiteta siellä:D!
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Mä voisin nyt muuten olla vähän väsy:)...ja antaisin vaikkajamitä sekä taivasosuuden(y) jos nyt saisin jalka- ja pakarahierontaa, ovat meinaa makuiset....

Mutta kyllä tää mun väsykohtaus tässä ohi menee. Sitten kukun keskiyön paremmalle puolelle, torkahdan ehkä pariksi tunniksi herätäkseni puol neljältä (tasan!) kuuntelemaan liian kevätrintaisen tirpussatakielitekeleen kovaäänistä kujerrusta...varmaan muuten joikaakin parvekkeella koska ääni kuuluu kuin korvan juuressa oliso_O...ja sen jälkeen onkin vuorossa harakanpoikien pehmeät samettiset viisuilut..


Optimaalinen herttaisiin uniin sukeltaminen tapahtuu parikolme minuuttia ennen kellonsoittoa(y)

Ja siitä se urkenee taas - päivä hörhönä :D:barefoot:
 
Harva nainen minua kotiinsa tahtoo (vaikka asunkin Bitchin vessassa) joten useimmat hyväksyvät kipusäryn pienempänä pahana kuin minut lääkkeenä.
Bitchin vessasta ei ihan nuin vain puislivahdeta kun siinä on ekaks se stilettoarmeija:barefoot:..autsh..ja heti oven takana väijymässä ite Bitch joten...ehkä mä kestän tään kärvistelyn ja tempasen kohta jotkut avaavat venyttelyt kehiin (y):)

Muutoin siis höpisit, taas :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä