The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hepskukkuu:)!

Oi poijaat mikä ihana ilma ulkona on!! Aurinkoa, lintujen laulya, sinistä taivasta:love:...joo, vilakka tuulikin ja noi linnut ei laula taaskaan huomenna liian aikaisin vaan ne metelöi mutta -ei tartuta pikkuasioihin :)
Pitäs tehdä vielä tämän päivän aikana lähestulkoon ihmeitä mutta arvaas mitä teen nyt:notworthy:...?








Jep. :coffee::oops:

Ja ihan kohta mä rupeen leipomaan. Koska haluuntahdon yllättää noi ja varsinkin tuon yhden:love:...

Pirskahtelevaista päivää sullekin :)!
Äidit tekee aina ihmeitä.
Ei ne sitä ittekään tiedä.

Olet lukenut vaan Vaahteramäen Eemelin äidin päiväkirjoja.
Eemelin päiväkirjoja ei ole koskaan julkaistu.

Mä voin raottaa salaisuuden verhoa ja kertoa, että Eemelin päiväkirjassa äiti on kovassa kurssissa nyt ja aina.

Mikään Jumala ei aina mahdu topteniin, mutta kokeiles tehdä jotain mitä äiti ei hyväksy.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
*tirsk*

Kesän ensimmäinen nakuvartti pihanurmella suoritettu.

Ku ei kerran enää saa itseään kunnolla kärventää niin nautin kohtuudella.

Nii ja jei! Miten ihanan pehmeältä nurmi tuntuikaan paljaiden varpaiden alla! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Äidit tekee aina ihmeitä.
Ei ne sitä ittekään tiedä.

Olet lukenut vaan Vaahteramäen Eemelin äidin päiväkirjoja.
Eemelin päiväkirjoja ei ole koskaan julkaistu.

Mä voin raottaa salaisuuden verhoa ja kertoa, että Eemelin päiväkirjassa äiti on kovassa kurssissa nyt ja aina.

Mikään Jumala ei aina mahdu topteniin, mutta kokeiles tehdä jotain mitä äiti ei hyväksy.
Just olin tulossa sanomaan etten mä ainakaan ihmeitä osaa tehdä:barefoot::D...yritän vaan olla, siinäkin on joskus tekeminen...

Mutta mä pistän volat kaakkoon ja rupeen leipomaan :). Ipanat on ulkona ja mä yritän leipomisen aikana "muuttua ihmiseksi":D...eikäkun tasaannutan itteäni etten olis mikään herkkis:oops:...

No en kyllä tuu onnistumaan, tiiän sen jo nyt. Eli tiedossa tänään pakahtumista ja iloa ja naurua ja mun toimesta myös vetistelyäkin...mutta suurella:love:...
Mutta oma vika!! Mitäs oon tämmönen hörhö(y):oops::notworthy:...
 
vierailija
Jos mä olisin mode niin sinua ei palstalla näkyisi.
ai--- ootko sinäkin sellaista syönyt?
Olenkin sanonut, "ettei ole tarkoituskaan et ihmiset olisivat terveitä", vaan että löydettäisiin kaikki mahdollisimman lääkemyönteiset ihmiset kauppaamaan niitä toisilleen. Ei sillä väliä, miten ne vaikuttaa, kun vaan saadaan ne pakkausket kaupaksi ennen kuin patenttisuoja-aika menee umpeen. Jos ruoka olisi kunnollista, ei tarvis sairastella eikä kauppa kävisi. Jos tuo on sulle uutta, voi voi :confused:
Lainalause oli suolistosairaiden keskustelusta. Siellä oli vuosituhannen vaihteessa samanlainen HK-blöö-kerho, ettei mitään muuta ihminen mieltänyt syötäväksi. Otan osaa:ninja:
 
Paula hei, tiiätkö mitä?
Pieninä annoksina sun linkit ja tietoiskut on hyviä, laitat kyllä ihan ajattelemisenkin aihetta tulemaan.

Mutta.

Kun niitä linkkejäs tulee hurjalla syötöllä. Ja vastailet niillä ihan hassusti keskusteluun niin - ei niitä jaksa. Aikuisen oikeesti.

Liika on liikaa. Menee yli. Ns. pissit kintuillesi, sahaat omaa jalkaasi. Sun pointti menee ohi.

Joten - vähennäpä linkitystä ja osallistu keskusteluun muutoin. Sä osaat kyllä :)

Rentoa päivää sulle paula! Joko nyt on lumet sulaneet pois?
 
Just olin tulossa sanomaan etten mä ainakaan ihmeitä osaa tehdä:barefoot::D
Äidit tekee ihmeitä mieltämättä niitä ihmeiksi. Kutsuvat sitä arjeksi.

Eemelistä tuli myöhemmin kunnanvaltuuston puheenjohtaja ja kaikkea muuta tylsää. Siitä vaan ei tarinat kerro.

Ja se oli muuten Iida itte joka pyysi päästä lipputankoon. Eemeli vaan toteutti toiveen ja joutui vaihteeksi verstashuoneeseen.
 
Äidit tekee ihmeitä mieltämättä niitä ihmeiksi. Kutsuvat sitä arjeksi.

Eemelistä tuli myöhemmin kunnanvaltuuston puheenjohtaja ja kaikkea muuta tylsää. Siitä vaan ei tarinat kerro.

Ja se oli muuten Iida itte joka pyysi päästä lipputankoon. Eemeli vaan toteutti toiveen ja joutui vaihteeksi verstashuoneeseen.
Sitäkö se onkin:unsure:?
Kun mun mielestä se on ihan rehellistä säätämistä ja sössimistä :D

Ja Eemeli on ihuna:love:...
 
Sitäkö se onkin:unsure:?
Kun mun mielestä se on ihan rehellistä säätämistä ja sössimistä :D

Ja Eemeli on ihuna:love:...
Mitäpä muutakaan?

Ei siit ole luvassa parasäiti- palkintoja.

Korkeintaan voi kiikkustuolissa kuistilla ihmetellä, että kuinkas tässä näin kävi? Ja jos on hirveen hyvä tuuri niin voi pitää puolisoa kädestä kiinni ja ihmetellä yhdessä.
 
Paula,nyt lopeta täällä majurin ja muiden kiusaaminen noilla linkkeilläs ja höpävastauksilla,joita kukaan ei oo pyytänyt ! :mad: Sun touhu täällä menee liiallisuuksiin (n)
Ihan oikeesti LOPETA ! :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mitäpä muutakaan?

Ei siit ole luvassa parasäiti- palkintoja.

Korkeintaan voi kiikkustuolissa kuistilla ihmetellä, että kuinkas tässä näin kävi? Ja jos on hirveen hyvä tuuri niin voi pitää puolisoa kädestä kiinni ja ihmetellä yhdessä.
No ei tässä olla kuules mitään palkintoja havittelemassakaan. Ei niin missään kategoriassa. Kunhan selviäis kohtuu hyvin, kaikki muu on sitten plussaa :)

Elämä menee ja kuljettaa just niinkuin on tarkoitettu. Itse yrittää pysyä mukana ja jotain oppiakin. Ja olla onnellinen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä