Ny mä lähen iltakaffelle, kaffio menee kohta kii
Sama täällä. Paitsi en juo kahvia.Iltaa, heräsin soffalta. Nyt kahvia piristyä vielä pitäisi ja tehdä huusholliin pikasiivous eli imuri kohta esille. Todella väsynyt ja huominen vielä työpäivä
Tulevan ex- vaimoni ensimmäinen homma on pitää minut miehenä.Höpötät
Ja mites se menikään*yrittää muistella*...että aivan liian överiyli-pomppivanpirtsakanpaheksuttavanpositiivinenpöhkö on ihan liikaa elämäni murmelina ja eemelinä- tyypille joten
Hörrrhö mikä hörrrhö, hyvä kun itteni kanssa pärjään jotenkin...
Koko lasti?Päivääh, montakohan litraa Paulaa tehdessä sen isällä on lorahtanu kusta sekaan?
Tänään tylsästi makaronilaatikkoa kasvis/juurestikkujen kanssa mut huomenna grillataan!
Ismon takia?Synkkä salaisuus: melkein aina alkaa jöpöttää ku katson salkkareita
No tyylikästä. Herättää taas luottamusta.
Mun sisko soitti, oli käyny siivoomassa mun kämpän ja tyhjänny jääkaapista kaiken pilaantuvan
Ja nyt menee kuvaukseen jatko, tämän takia.ai--- ootko sinäkin sellaista syönyt?
Olenkin sanonut, "ettei ole tarkoituskaan et ihmiset olisivat terveitä", vaan että löydettäisiin kaikki mahdollisimman lääkemyönteiset ihmiset kauppaamaan niitä toisilleen. Ei sillä väliä, miten ne vaikuttaa, kun vaan saadaan ne pakkausket kaupaksi ennen kuin patenttisuoja-aika menee umpeen. Jos ruoka olisi kunnollista, ei tarvis sairastella eikä kauppa kävisi. Jos tuo on sulle uutta, voi voi
Lainalause oli suolistosairaiden keskustelusta. Siellä oli vuosituhannen vaihteessa samanlainen HK-blöö-kerho, ettei mitään muuta ihminen mieltänyt syötäväksi. Otan osaa
Ja nyt menee kuvaukseen jatko, tämän takia.
Ja olet kuitenkin.... eikä tarvi jatkuvasti olla täällä.
Niin on tehnyt monta kertaa.Teillä ketjun miehillä ei kyllä juuri olis varaa kuittailla Paulalle spämmäämisestä. Yksi laittaa yökaudet paskoja musavideoita, toinen uhoaa samoilla ampumisilla ja painimisilla päivästä toiseen ja kolmas öyhöttää ihan muuten vaan miljoonilla nikeillään.
Huomenta, soossia suussa
Mitäs sitä on tolleen nukuksittu?Huomenta. Niin on. Nukuin pommiin. Kerkesin junaan. Joutuu naaman pesee töissä.
5.30 oli niin makiat unet.Mitäs sitä on tolleen nukuksittu?
No on mulla aikaa ainakin . Eiku sen verran täytyy tietää, mitä maailmalla tapahtuu.Ja olet kuitenkin.