The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En lähde vuokraamaan.
Halvemmaksi se tulee kuin ostaminen.
Toisekseen, kun ottaa tarpeeksi niin niit ei tartte pakata liian täyteen tai liian painaviksi. Semmoinen pilaa koko roudattavuuden idean.

a) tarpeeksi laatikoita. Sata /neliö on suositus mut mä tuplaisin ton määrän. Jos kymmenen jää käyttämättä niin melkein euro meni hukkaan.
b) joka laatikossa päällä sekä kahdella sivulla laatikon osoite tyyliin: keittiö, makkari, varasto tms.
c) oikein pakattuja laatikkoja mahtuu kyytiin paljon ja niit on ilo kantaa. Yksikin väärinpakattu roudalaatikko on ongelma.
d) kaks metriä korkea kahvipuu ei tartte muuttolaatikkoa. Ei sen päälle toista muuttolaatikkoa voi laittaa.

Nimim. mä olen roudannu aika paljon. Oikeesti.
 
vierailija
Höpötän vielä siitä asunnosta, oon niin tohkeissani. Olen siis etsinyt pienempää ja edullisempaa, oli kunnianhimoinen tavoite hoitaa lainat pois äkkiä muutaman vuoden sisään. Mutta, kun ei mahduta niihin pienempiin asuntoihin. Monta ollaan käyty katsomassa ja kaikki on hylätty. Mutta tää tärppäs, rivari yhdessä tasossa ja oma pieni piha. Sauna, iso keittiö, iso olohuone, iso kylpyhuone (ei sitten kuitenkaan erillistä kodinhoitohuonetta), vaatehuone, iso varasto...neliötä melkein kakskymmentä enemmän kuin nykyisessä.
Turskatti, kun kaikki maksaa. Saakohan tätä maksettua pois ennen eläkeikää :oops:
Alle kuukauden hintoihin voit verrata tässä...
 
Mä oon kanssa Lunan kanssa nyt samalla linjalla etten ymmärrä mikä itu on työnnellä jotain kuulia pimppaan...hankala on lenkilläkään juosta kun sitten miettii kummasta lahkeesta ne tippuu maahan tai että entä jos ne häviää jonnekin sisuksiin...o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Mä oon kanssa Lunan kanssa nyt samalla linjalla etten ymmärrä mikä itu on työnnellä jotain kuulia pimppaan...hankala on lenkilläkään juosta kun sitten miettii kummasta lahkeesta ne tippuu maahan tai että entä jos ne häviää jonnekin sisuksiin...o_O
Ja jos on piukat juoksutrikoot näyttää shemalelta kun tissit hölskyy ja housuissa pullottaa pari palloa
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä