The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mie jaksaisin lukea vaikka kaiketpäivät perskoukuista, noh makunsa kullakin :)

Mä olen ihan samaa mieltä.

Mä tykkään höpöttelystä, hauskoista jutuista, huonostakin huumorista ja kolkytvuotisella humpansoittokokemuksella menee läpi myös jutut jotka oli uusia kambrikaudella.

Mut tommoinen silkka pahantahtoinen vittuilu on asia jota mun nurkkabaarissani ei kannata harrastaa. Sieltä nimittäin oikeesti lentää ulos. Palstan moderointi ei valitettavasti ole samalla tasolla.

Ai nii. Rättis lähti perskoukkujutuillaan mun ignoorauslistalleni toistaiseksi. En mä tommoisiakaan viitti lukea.
 
Perustetaanko kimpassa firma myymään semmoisia?
Siis ennen kuin täytetään seitkyt?

On vaan hiukka ongelmallista saada ranneke erottamaan viinipänikän avaaminen työkalupakin avaamisesta mut ei ton mahdotonta pitäis olla?

Se on sit vaikeeta saada moinen ranneke erottamaan milloin on viis vaille yhdeksän kiirehtimässä kauppaan hakemaan sitä viinipänikkää vai onko jollain himputan sauvakävelyllä?
Mut kait sen kellonajoilla vois ohjelmoida päättelemään, et ei täs ny turhan vuoksi rehkitä?
Kyllä sen jotenkin voi ohjelmoida. Esim. puhalluskoe kertoo, että nyt ei lenkkeillä vaan kiiruhdetaan kauppaan ennen ysiä koska viinipänikkä loppui kesken.

Viinipänikästä kuuluu muikean pahvinen ääni kun sen avaa, työkalupakista muovinen tai metallinen. Pänikkä hölskyy, pakki kolisee.

Ihan kehittelyn arvoinen juttu kyllä (y)
 
Höpötän vielä siitä asunnosta, oon niin tohkeissani. Olen siis etsinyt pienempää ja edullisempaa, oli kunnianhimoinen tavoite hoitaa lainat pois äkkiä muutaman vuoden sisään. Mutta, kun ei mahduta niihin pienempiin asuntoihin. Monta ollaan käyty katsomassa ja kaikki on hylätty. Mutta tää tärppäs, rivari yhdessä tasossa ja oma pieni piha. Sauna, iso keittiö, iso olohuone, iso kylpyhuone (ei sitten kuitenkaan erillistä kodinhoitohuonetta), vaatehuone, iso varasto...neliötä melkein kakskymmentä enemmän kuin nykyisessä.
Turskatti, kun kaikki maksaa. Saakohan tätä maksettua pois ennen eläkeikää :oops:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä