niin niin seli seli...virittelit siellä jo kuulapyssyä ihan himoissasEn tarkottanu että Softyn tai jonkun pitäs ampua ittensä, kunhan sanoin kun sopi kuulaan.
niin niin seli seli...virittelit siellä jo kuulapyssyä ihan himoissasEn tarkottanu että Softyn tai jonkun pitäs ampua ittensä, kunhan sanoin kun sopi kuulaan.
Hehee... ssshhhhh...SHHH...!!niin niin seli seli...virittelit siellä jo kuulapyssyä ihan himoissas
Halvemmaksi se tulee kuin ostaminen.En lähde vuokraamaan.
Mä yleensä osaan lukea mut nyt täytyy tunnustaa, että jokin lukihärö mulla tossa tuli.Miksi ihmeessä joku tunkee sisäänsä jotain kuulia. Kuulia?
Tässä ei nyt pesut auta. Lue parikymmentä Ave Mariaa.Olipa taas juttuja viime sivulla, täytyy mennä pesemään kädet.. hrr.
Alle kuukauden hintoihin voit verrata tässä...Höpötän vielä siitä asunnosta, oon niin tohkeissani. Olen siis etsinyt pienempää ja edullisempaa, oli kunnianhimoinen tavoite hoitaa lainat pois äkkiä muutaman vuoden sisään. Mutta, kun ei mahduta niihin pienempiin asuntoihin. Monta ollaan käyty katsomassa ja kaikki on hylätty. Mutta tää tärppäs, rivari yhdessä tasossa ja oma pieni piha. Sauna, iso keittiö, iso olohuone, iso kylpyhuone (ei sitten kuitenkaan erillistä kodinhoitohuonetta), vaatehuone, iso varasto...neliötä melkein kakskymmentä enemmän kuin nykyisessä.
Turskatti, kun kaikki maksaa. Saakohan tätä maksettua pois ennen eläkeikää
Jos on mies niin kyl se..Mikähän se miestä auttais?
Meinaat siis sanua ettei aksu ehkä olekaan... mies...Jos on mies niin kyl se..
Jos on kotona.Meinaat siis sanua ettei aksu ehkä olekaan... mies...
Se olisi ainakin luonnollista.Mä yleensä osaan lukea mut nyt täytyy tunnustaa, että jokin lukihärö mulla tossa tuli.
Siis että miks joku tunkee sisäänsä jotain ku*lia?
Gauheeta mikä pervo minäkin olen.
Häpeän.
Alapää jumppaa. Mutku ei niitä voi käyttää. Alkaa panostuttaa.smart ballsit....
Tässä ei nyt pesut auta. Lue parikymmentä Ave Mariaa.
Kaikkea ne keksii.Alapää jumppaa. Mutku ei niitä voi käyttää. Alkaa panostuttaa.
Kiva...sitten on oikein sellanen fittness pimppa.Alapää jumppaa. Mutku ei niitä voi käyttää. Alkaa panostuttaa.
Ei tipu eikä häviä.Mä oon kanssa Lunan kanssa nyt samalla linjalla etten ymmärrä mikä itu on työnnellä jotain kuulia pimppaan...hankala on lenkilläkään juosta kun sitten miettii kummasta lahkeesta ne tippuu maahan tai että entä jos ne häviää jonnekin sisuksiin...
JepKiva...sitten on oikein sellanen fittness pimppa.
aaaahhahahaa tuleeks toi lenkki niskan taakse?Ei tipu eikä häviä.
Ja jos on piukat juoksutrikoot näyttää shemalelta kun tissit hölskyy ja housuissa pullottaa pari palloaMä oon kanssa Lunan kanssa nyt samalla linjalla etten ymmärrä mikä itu on työnnellä jotain kuulia pimppaan...hankala on lenkilläkään juosta kun sitten miettii kummasta lahkeesta ne tippuu maahan tai että entä jos ne häviää jonnekin sisuksiin...
Voiha sitä supistella ilman kuulia,kivaa jumpaaAlapää jumppaa. Mutku ei niitä voi käyttää. Alkaa panostuttaa.
Ei hyvänen aikaEi tipu eikä häviä.
no tuo kanssa! Kiva sitten juosta legginsseissä kun molemmissa nivuspuoliskoissa kilahtelee vähänväliä ja näkyy sellaset pallukat...Ja jos on piukat juoksutrikoot näyttää shemalelta kun tissit hölskyy ja housuissa pullottaa pari palloa
Senkin BrutusEi hyvänen aika, täytyykin heti ostaa ja kokeilla!
Jos häviää, tuskin on pelkoa että joku veisi.Ei tipu eikä häviä.