Mun täytyy ostaa lisää muuttolaatikoita. Kellarissa olevat nykyiset ei riitä
Ettei olis ollu jokin muu sauvakin surisemassaLaitoin sauvan surisemaan ja tein mansikka smoothieta.
Hitsin Rättis kun tuli tänne sekottamaan rauhallisen sunnuntaipäivän anaalikoukkuineenJuoksit koukun kanssa?
Se sauva ei toimi. Eikä ole tullu ostettua uutta.Ettei olis ollu jokin muu sauvakin surisemassa
Laitoin dildon surisemaan ja tein mansikka smoothieta.
Ei me niin.Yksikin väärä sana tai olet eri mieltä niin ainakin asiankannattaja pistää ignooraukset.
Ja sitten tässä tulee tärkeä kysymys. Elikkä, koskas on ketjulaisille tuparit?Höpötän vielä siitä asunnosta, oon niin tohkeissani. Olen siis etsinyt pienempää ja edullisempaa, oli kunnianhimoinen tavoite hoitaa lainat pois äkkiä muutaman vuoden sisään. Mutta, kun ei mahduta niihin pienempiin asuntoihin. Monta ollaan käyty katsomassa ja kaikki on hylätty. Mutta tää tärppäs, rivari yhdessä tasossa ja oma pieni piha. Sauna, iso keittiö, iso olohuone, iso kylpyhuone (ei sitten kuitenkaan erillistä kodinhoitohuonetta), vaatehuone, iso varasto...neliötä melkein kakskymmentä enemmän kuin nykyisessä.
Turskatti, kun kaikki maksaa. Saakohan tätä maksettua pois ennen eläkeikää
Jos laittas smartballsit alapäähän kun lähtee lenkille?
Kotiin tullessa olis aika himokas.
Mulle sano joskus joku nuori neitonen (ei itse tehty) kun heitettiin herjaa kuulista, että sulle menee varmaan pesäpallot kun oot noin vanha ja synnyttänyt kolme.Jos laittas smartballsit alapäähän kun lähtee lenkille?
Ei niit tartte ostaa.Mun täytyy ostaa lisää muuttolaatikoita. Kellarissa olevat nykyiset ei riitä
En lähde vuokraamaan. Käytän pienempiä laatikoita, koska ikinä ei ole missään kohteessa hissiä. Isoja laatikoita on v...tumaista kantaa. Mulla on jo 70 muovilaatikkoa verkkokomerossa kaikkien edeltävien muuttojen jäljiltä.Ei niit tartte ostaa.
Ihan oikeita muuttolaatikoita saa vuokralle 10c/kpl/vrk
Et parisataa oikeeta roudauslaatikkoa saa viikonlopuksi kaljalaatikon hinnalla.
Ja onnea uuteen kotiin. Toivottavasti natsaa pankin kanssa.
Mikähän se miestä auttais?Jos laittas smartballsit alapäähän kun lähtee lenkille?
Olipa taas juttuja viime sivulla, täytyy mennä pesemään kädet.. hrr.
Yhtyy edelliseen kirjoittajaan...siis mielipiteeseen...Miksi ihmeessä joku tunkee sisäänsä jotain kuulia. Kuulia? HAHHAHHA, VMP.
Kuula ottaan niin vika helpottaa kerralla molemmista päistä.
aanustappi?Mikähän se miestä auttais?
Yhtyy edelliseen kirjoittajaan...siis mielipiteeseen...
https://kaksplus.fi/threads/puhelinseksiae-vaaditaan-luvanvaraiseksi.2489353/Joka kuusen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa
Suutari pysyköön lestissään