Täh...? Eikä voi..? Kuinka muka voi? Höpöhöpö *mutisee*Kyllä voi.
Täh...? Eikä voi..? Kuinka muka voi? Höpöhöpö *mutisee*Kyllä voi.
Heti kun minä rekkaudun niin laitan sinut listalle ja tämä on lupaus.Varma tieto.
Yksikin väärä sana tai olet eri mieltä niin ainakin asiankannattaja pistää ignooraukset.Varma tieto.
Hyvin voinKuin ton mun viestin voi lukea väärin? niiiiiii....? *odottaa selitystä*
Rupesin lukee sun viestiä uudestaan. Jos lukee vahingossa väärin niin on aikamoista tekstiä.Täh...? Eikä voi..? Kuinka muka voi? Höpöhöpö *mutisee*
Laita vaan.Heti kun minä rekkaudun niin laitan sinut listalle ja tämä on lupaus.
Voi oikein hyvin tälläinen hmm viatonKuin ton mun viestin voi lukea väärin? niiiiiii....? *odottaa selitystä*
Jos tekee sen niin saa piiskaa multa.Yksikin väärä sana tai olet eri mieltä niin ainakin asiankannattaja pistää ignooraukset.
sä oot ollut liikaa Rättiksen ja Majurin seurassa...ja Lunaticin, varsinkin Lunan seurassa!Rupesin lukee sun viestiä uudestaan. Jos lukee vahingossa väärin niin on aikamoista tekstiä.
joo se aukes mulle äskenVoi oikein hyvin tälläinen hmm viaton
Perse/ reiet ( reiät )
En kai.sä oot ollut liikaa Rättiksen ja Majurin seurassa...ja Lunaticin, varsinkin Lunan seurassa!
Niiihhjoo se aukes mulle äsken
Mitä taas tein.sä oot ollut liikaa Rättiksen ja Majurin seurassa...ja Lunaticin, varsinkin Lunan seurassa!
Et mittään...oot vaan muuten sellanen ihana pervoPirkkoMitä taas tein.
Mä olen ihan samaa mieltä.
Mä tykkään höpöttelystä, hauskoista jutuista, huonostakin huumorista ja kolkytvuotisella humpansoittokokemuksella menee läpi myös jutut jotka oli uusia kambrikaudella.
Mut tommoinen silkka pahantahtoinen vittuilu on asia jota mun nurkkabaarissani ei kannata harrastaa. Sieltä nimittäin oikeesti lentää ulos. Palstan moderointi ei valitettavasti ole samalla tasolla.
Ai nii. Rättis lähti perskoukkujutuillaan mun ignoorauslistalleni toistaiseksi. En mä tommoisiakaan viitti lukea.
Kyllä sen jotenkin voi ohjelmoida. Esim. puhalluskoe kertoo, että nyt ei lenkkeillä vaan kiiruhdetaan kauppaan ennen ysiä koska viinipänikkä loppui kesken.Perustetaanko kimpassa firma myymään semmoisia?
Siis ennen kuin täytetään seitkyt?
On vaan hiukka ongelmallista saada ranneke erottamaan viinipänikän avaaminen työkalupakin avaamisesta mut ei ton mahdotonta pitäis olla?
Se on sit vaikeeta saada moinen ranneke erottamaan milloin on viis vaille yhdeksän kiirehtimässä kauppaan hakemaan sitä viinipänikkää vai onko jollain himputan sauvakävelyllä?
Mut kait sen kellonajoilla vois ohjelmoida päättelemään, et ei täs ny turhan vuoksi rehkitä?
Juoksit koukun kanssa?Lenkillä käyty...mäkiä juostu...perse/reiet tulessa mutta kiitolliset...illalla uusiks
Laitoin sauvan surisemaan ja tein mansikka smoothieta.
Hyvä. Ei tartte enää tyytyä pelkkään rollaattoriliikuntaanMulle tuotiin keinutuoli
Mie tein mansikka- banaani-kiiwi smoothien,sekaan viellä kaneli & inkiväärijauhettaLaitoin sauvan surisemaan ja tein mansikka smoothieta.