The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oi joo*hihkuu*!! Tehdä vaahtopartaa ja vaahtomyssykkää pääkköseensä ja puhallella saippuakuplia ja läiskytellä oikein huolella että tulee lisää vaahtoa jajajaja...!!(y):love:
Jooh!!! Ja mieti kun ois sellanen puinen amme mitä käytettiin villinlännen aikaan tai sitten sellanen viikinkipalju missä vois lillua ihanan kuplivan vaahdon keskellä ja taustalla sois tää:
Huone ois sellanen hämärä, pelkät kynttilät valaisis ympäristön...ja lasi punaviiniä...mjoo...saattais kyllä uni tulla äkkiä mutku mitä sitte, oispa ainakin tunnelmaa!!!:barefoot::love::barefoot:
 
Jooh!!! Ja mieti kun ois sellanen puinen amme mitä käytettiin villinlännen aikaan tai sitten sellanen viikinkipalju missä vois lillua ihanan kuplivan vaahdon keskellä ja taustalla sois tää:
Huone ois sellanen hämärä, pelkät kynttilät valaisis ympäristön...ja lasi punaviiniä...mjoo...saattais kyllä uni tulla äkkiä mutku mitä sitte, oispa ainakin tunnelmaa!!!:barefoot::love::barefoot:
Joo:)!Mukanamukanamukanamukan...

..paitti että:cautious:...ei mun kanssa kyllä missään paljussa kyllä nukkumaan ruveta:unsure:o_O...*melkein loukkaantuu, m e l k e i n*

Mun kanssa v i i h d y t ä ä n ja n a u t i t a a n:love:...ja hihkutaan ja kiljutaan ja roiskitaan ja:geek:!!
 
Yläkooma, niinku tyhjä pää?
Täältä ei näköjään saa asian mukaista kohtelua.
Olen kuin veli teille ja te kohtelette mua kuin olisin kulkukoira.
Onhan ne mullakin tunteet, ju nou!
Hmm etkö nää vieläkään tiiä miten tytöt kohtelee poikia?:alien: Yläkooma ei oo mikään tyhjäpää tai voihan se sitäkin olla, mutta noh *ottaa asennon ja rykäisee kurkun selväksi* hmm miten sen nyt selittäisi:barefoot:....katos kun asia on nyt niin että kun softy on auttanut sinun alakoomaa, ei siellä pääkkösessä ole enää ajatuksia jälellä ja olet tavallaan ...ööö..koomassa...mutta siis yläpäästä.:geek: Niih..menikö nyt jakeluun?o_O:confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Yläkooma, niinku tyhjä pää?
Täältä ei näköjään saa asian mukaista kohtelua.
Olen kuin veli teille ja te kohtelette mua kuin olisin kulkukoira.
Onhan ne mullakin tunteet, ju nou!
No eikäkö kun..onko siellä känädässä sitten mitenkäkin erilaisempaa kun:confused::unsure:...silloin kun alakooma tavalla jos toisella- se on jo ihan eri juttu - poistuu, niin silloin tahtoo kuuppasessa eli pääkkösessä tapahtua vastaavanlaista olotilan muutosta kun vireystasot ja virtaukset on kohdentuneet.. *huokaan..syvään*

Oota. Hajen rautalankaa.(y)
Jäykkää semmosta.
 
vierailija
Hmm etkö nää vieläkään tiiä miten tytöt kohtelee poikia?:alien: Yläkooma ei oo mikään tyhjäpää tai voihan se sitäkin olla, mutta noh *ottaa asennon ja rykäisee kurkun selväksi* hmm miten sen nyt selittäisi:barefoot:....katos kun asia on nyt niin että kun softy on auttanut sinun alakoomaa, ei siellä pääkkösessä ole enää ajatuksia jälellä ja olet tavallaan ...ööö..koomassa...mutta siis yläpäästä.:geek: Niih..menikö nyt jakeluun?o_O:confused:
No nyt alako viimeinkin kirkastamaan, Sulla se on tuo sana hallinnassa, ei voi muuta sanua.
 
vierailija
No eikäkö kun..onko siellä känädässä sitten mitenkäkin erilaisempaa kun:confused::unsure:...silloin kun alakooma tavalla jos toisella- se on jo ihan eri juttu - poistuu, niin silloin tahtoo kuuppasessa eli pääkkösessä tapahtua vastaavanlaista olotilan muutosta kun vireystasot ja virtaukset on kohdentuneet.. *huokaan..syvään*

Oota. Hajen rautalankaa.(y)
Jäykkää semmosta.
Älä haje sitä lankaa.
Kyllä kai tuon verran käsitän minäkin
Ei se tyhyjä pää tai kokematon mahan alusta oo olosuhteista riippuva täälläkään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä