Softy
Wau Kun kerran tulit niin voit rapsuttaa selästä...niin mitäkähäh?...kun kutsuttiin...
Wau Kun kerran tulit niin voit rapsuttaa selästä...niin mitäkähäh?...kun kutsuttiin...
No. I`m a catwoman.You are not kitten? Are you?
Just meinasin laittaa että iski ihan hervoton väsymys...mutku valvon taas yön jos nyt meen nukkumaan.
Voih Koita pinnistää muutama tunti.Just meinasin laittaa että iski ihan hervoton väsymys...mutku valvon taas yön jos nyt meen nukkumaan.
Kylymä suihku piristää kahveeta perräänJust meinasin laittaa että iski ihan hervoton väsymys...mutku valvon taas yön jos nyt meen nukkumaan.
She is pussycatYou are not kitten? Are you?
Hyrrrrr kylmä suihku Vähänkö ois ihanaa päästä kuumaan vaahtokylpyyn piiiitkästä aikaaKylymä suihku piristää kahveeta perrään
Juuh. Niin majurikin teki. Antoi kylmän suihkun.Kylymä suihku piristää kahveeta perrään
Hyrrrrr kylmä suihku Vähänkö ois ihanaa päästä kuumaan vaahtokylpyyn piiiitkästä aikaa
No mutta ainakin pysyy hereillä kylmän suihkin jälkeen kuuma kylpy ainakin sais miut nukahtamaan,vaikka ihana olisikin ,voihHyrrrrr kylmä suihku Vähänkö ois ihanaa päästä kuumaan vaahtokylpyyn piiiitkästä aikaa
Juuh. Niin majurikin teki. Antoi kylmän suihkun.
Suomea:Algoma on täällä eräs katu ja terästehdas ja kinkeripiiri
Tarkoittaako Alakooma mitään Suomeksi?
...tässä mitn tultu olla..tai siis niinku..jaaWau Kun kerran tulit niin voit rapsuttaa selästä.
Ei siitä tulis yhtään mittää, mä kiljuisin ja hihittäisin ja hyppäisin alta aika yksikön nakkena peittokasan alle shampoot hiuksissaNo mutta ainakin pysyy hereillä kylmän suihkin jälkeen kuuma kylpy ainakin sais miut nukahtamaan,vaikka ihana olisikin ,voih
Tuo viimeinen on sattuva nimi.Suomea:
Ylämummo - jääkiekossa maalivahdin hartioiden korkeudella oleva tila, yleensä nurkka.
Väliliha - ravintolassa tarjoiltava pihvi josta ei voi arvata mitä se on. Yleensä myydään härkänä tai vasikkana mutta kukaan ei ole kertonut mitä vanhoille lypsylehmille tehdään.
Alakooma - tila jossa navan alapuolella ei koskaan tapahdu mitään.
höh oliko pakko kertoo...mä niiiin halusin pittää sen jännityksessäSuomea:
Ylämummo - jääkiekossa maalivahdin hartioiden korkeudella oleva tila, yleensä nurkka.
Väliliha - ravintolassa tarjoiltava pihvi josta ei voi arvata mitä se on. Yleensä myydään härkänä tai vasikkana mutta kukaan ei ole kertonut mitä vanhoille lypsylehmille tehdään.
Alakooma - tila jossa navan alapuolella ei koskaan tapahdu mitään.
Oi joo*hihkuu*!! Tehdä vaahtopartaa ja vaahtomyssykkää pääkköseensä ja puhallella saippuakuplia ja läiskytellä oikein huolella että tulee lisää vaahtoa jajajaja...!!Hyrrrrr kylmä suihku Vähänkö ois ihanaa päästä kuumaan vaahtokylpyyn piiiitkästä aikaa
Kiitos...tässä mitn tultu olla..tai siis niinku..jaa
Ja mitä kummaa? R a p s u t t a j a k s i k o mut kutsuttiin....vaan...sitäpaitti - mä en rapsuttele, mä hipistelen...siinä on vissi ihanainen ero...Mutta voinhan mä rapsutella kun pyydettiin , hövelillä tuulella tässä kuitenki meen...