The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...voi morjens taas tätä väkeä täällä :D...

Mulla on ensinnäkin ihan tasan satavarmasti maailmankaikkeuden suloisin uninen räkänenuliprinsessa:love: purjehtimassa unikuvilleen...oikeesti, unihiekkaa täynnänsä olevat lapsen silmät ovat yksi sydämessä asti läikähtävistä asioista:love:...

Sitten mulla on täällä iltahekotuskikatuksissaan kieriskelevä hurmuri:love:, jonka jutut ja nauru on kyllä sitä luokkaa näin iltaisin että....juu, tarttuu se, nauru nimittäin :D

Ja sitten mun isopieni, rakasarmas tuittupääkkönen....kuin Ferrari, kiihtyy tarvittaessa..mutta onneksi myös leppyykin..ja joka äitiänsä korkeuksistaan katsellen tuo kuitenkin mieleen sen pikkuisen nyytisen:love:


Ja sitten vielä tää yks..:notworthy:*pudistelee päätänsä*...ehkä se vielä oppii jotenkin elämään ja olemaan...
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja epek
...tässä kerman vaahdottamisessa on kyllä Joku Juttu..*huokaan..syvän*..kun - nyt ei voi etes laittaa ipanoitten piikkiin kun ovat unikuvillaan, yleensä he onnistuvat silloin säätämään mun kanssa:barefoot: - sitä kermavaahtoa on taas, vaikkei pitänyt, roiskunut pitkin poikin puseroa ja keittiön tasoja ja...se on tää suristinpäristin mikä temppuilee tähän aikaan:cautious:...


Mutta mulla on ihan kohta tämän päivän ohjelmanumerot tehtyinä(y)! Vähänkö oon :rolleyes::)....!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä