*ufopääkkönen*...ja katopa kun heti löytyi nimikkoviisu tuolle &%€#%&**%€ suristimelle!
Piti oikein tarkistaa että mitäs hittoo..olihan siellä linkki..kumpiko meistä on juonut tota vodkaa?Eiku piti kysyä onko teillä tyttöbändi?
Aksu haitarissa tottakai
*ufopääkkönen*...ja katopa kun heti löytyi nimikkoviisu tuolle &%€#%&**%€ vibraattorille!
..tiiätkö, kermavaahtoroiskeita löytyy hyvinkin ihan joka paikasta, en enää ikinäkoskaanmilloinkaan......
Mutta ihan sairaan makeet kitarat taas !!
Eikö ollu?Piti oikein tarkistaa että mitäs hittoo..olihan siellä linkki..kumpiko meistä on juonut tota vodkaa?
no eihän se pysty sun saunakäsittelyn jälkeen ajattelemaan enää mittää niin paljon että osais kirjoittaa jotain tänne ^^Joko yläalkooma nukkuu?
Ihampaskaa.. No sie tykkäät.
..joko sä imasit ne puolukat pörräämään jonnekin koloseen...senkin pikkarikänniläinen
No en ees..mutt oon mä kivassa nousu hiprakassa En mää vaan uskalla ikinä paljoo ottaa kun sitten heittäydyn ihan vaille kontrollia..joko sä imasit ne puolukat pörräämään jonnekin koloseen...senkin pikkarikänniläinen
AhaaNo en ees..mutt oon mä kivassa nousu hiprakassa En mää vaan uskalla ikinä paljoo ottaa kun sitten heittäydyn ihan vaille kontrollia seksihurjastekijaksi
Ihampaskaa.. No sie tykkäät.
No enhän tykkää!!!Ihampaskaa mun housussa.. No sie tykkäät.
AhaaMulla on nakki pystyssä
Ensimmäinen varoitus!No enhän tykkää!!!
apua?? mitä tapahtuu toisesta varoituksesta??Ensimmäinen varoitus!
Emmiekään ronklaa sun viestejäsi..
No mietis, mä hihitän täällä sujuvasti enkä muuta oo ottanu kuin pakastemansikoita muutaman...ne muuten on niin hyviä, tuovat kesän mieleen heti ...ja mä oon muuten ihan väsykin...No en ees..mutt oon mä kivassa nousu hiprakassa En mää vaan uskalla ikinä paljoo ottaa kun sitten heittäydyn ihan vaille kontrollia