The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hyvin kuule tarkenee, kun aurinko kylpee ja lämmittää keittiönkin missä muutoinkin on mukavan lämpsää, kun uuni hehkuu :)...

..ja on tunnelmat ja tilanteet katossa:D! Yks on vissiin tulossa kipeeksi, kun kärttyilee - poishuonohomma toi jos tautia pukkaa - toinen on muuten vain hepuleissaan ja kolmas ehtikin käydä kotona syömässä ja lähti samantein uudestaan ulos kun "..joo, mulle riitti nuitten kahden kotkotukset, mä häivyn!"..:D


Niin! Ja savusiialla ketän mätkitä*ufopääkkönen*:cautious:...se syyvään nätisti jokaisesta suupalasta nautiskellen:p*heti kun puistuu niin ollaan jo ruokaa viskomassa ja perunoita pääkköseenkin toivomassa- jupinaa.....no miten ei yllättänyt:D-hihitykset*
 
Algoma on täällä eräs katu ja terästehdas ja kinkeripiiri
Tarkoittaako Alakooma mitään Suomeksi?
Suomea:

Ylämummo - jääkiekossa maalivahdin hartioiden korkeudella oleva tila, yleensä nurkka.
Väliliha - ravintolassa tarjoiltava pihvi josta ei voi arvata mitä se on. Yleensä myydään härkänä tai vasikkana mutta kukaan ei ole kertonut mitä vanhoille lypsylehmille tehdään.
Alakooma - tila jossa navan alapuolella ei koskaan tapahdu mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Wau :eek: Kun kerran tulit niin voit rapsuttaa selästä. :D
...tässä mitn tultu olla:cautious:..tai siis niinku..jaa:ninja:

Ja mitä kummaa? R a p s u t t a j a k s i k o mut kutsuttiin:confused::unsure:....vaan:cry:...sitäpaitti - mä en rapsuttele, mä hipistelen:love:...siinä on vissi ihanainen ero:rolleyes:...Mutta voinhan mä rapsutella kun pyydettiin :), hövelillä tuulella tässä kuitenki meen...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Suomea:

Ylämummo - jääkiekossa maalivahdin hartioiden korkeudella oleva tila, yleensä nurkka.
Väliliha - ravintolassa tarjoiltava pihvi josta ei voi arvata mitä se on. Yleensä myydään härkänä tai vasikkana mutta kukaan ei ole kertonut mitä vanhoille lypsylehmille tehdään.
Alakooma - tila jossa navan alapuolella ei koskaan tapahdu mitään.
Tuo viimeinen on sattuva nimi.
Tuon voin ymmärtää kohdalleni oikein hyvin.
Mistähän ne tytöt sen arvasivatkaan?
 
Suomea:

Ylämummo - jääkiekossa maalivahdin hartioiden korkeudella oleva tila, yleensä nurkka.
Väliliha - ravintolassa tarjoiltava pihvi josta ei voi arvata mitä se on. Yleensä myydään härkänä tai vasikkana mutta kukaan ei ole kertonut mitä vanhoille lypsylehmille tehdään.
Alakooma - tila jossa navan alapuolella ei koskaan tapahdu mitään.
höh oliko pakko kertoo...mä niiiin halusin pittää sen jännityksessä:cautious::X3::oops::barefoot:

Miehet ovat niin lörppiä niin lörppiä että:barefoot::cautious: *hörppää tosi kuumaa kahvia*:coffee:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä