Vasara käyttöön vaan *halaaruttaan*
Vasara käyttöön vaan *halaaruttaan*
olen ajatellut ryhtyväni kasvissyöjäksi ja heivata HK blööt kaatopaikalle
Krut tosiaan... Mikä suru sille tuli---joskus jouluna?Krutko siellä huutelee?
Boobsi mä järjestin sulle just rehvit!!!
oon pannu saman merkille, jengi ei näytä huomaavan että noi typerykset maksaa tän lystin
Mikä tuossa asiassa on sellaista, ettet voi valaista enempää? Toki liittyy niin moneen asiaan. kun sulla on se boxikin täynnä niitä kuvia ja muuta. Vai pitikö jättää edelliseen kämppään?Huomenna saa kuulla kunniansa muutama johtava virkamies keravalla, kun menen niiden kanssa keskustelemaan keravan palveluiden tasosta
Ai mistä peleistä on kysymys?Härregyy, onks niissä niin paljon sanoja Nää pelit on jonkun kieroutuneen ihmisen aivoista lähteneitä
Relaatioista joita täälläkin palstalla on. Oletko jättänyt ne ketjut ihan rauhaan.Ai mistä peleistä on kysymys?
Ootkos muuten tietoinen, että mehiläisten tekemä hunaja täytyy olla luomua ettei ihminen sairastu?
Miksi olet tuollainen häirikkö ja kiusaaja? Nostelet vanhoja juttuja.mites ne meni? Olitko mukana?
Krut tahtoo tulla huomatuksi.Miksi olet tuollainen häirikkö ja kiusaaja? Nostelet vanhoja juttuja.
Tuo on se kiusaaja paula, ei krut.Krut tahtoo tulla huomatuksi.
http://yle.fi/uutiset/3-9498932Miksi olet tuollainen häirikkö ja kiusaaja? Nostelet vanhoja juttuja.
Häirikkö ja kiusaaja olet.
Miksi ihmeessä hänen pitäisi kertoa?!