The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yinksu
Ihan perseestä,toissapäivänä se viel itte kyseli et mitä tehään uv et ollaanko kotosal vai mennääkö johonki. Ja nyt sitte näin...väkisinkin tulee mieleen että on tavannu jonkun toisen. Haluais kuitenki kuulemma pitää yhteyt ja olla kaverina.No miten sekään onnistuu ainakaan mun puolelta jos on enemmän kuin kaverillisia tunteita. Miten voin aina erehtyy näin pahasti?!
 
Ihan perseestä,toissapäivänä se viel itte kyseli et mitä tehään uv et ollaanko kotosal vai mennääkö johonki. Ja nyt sitte näin...väkisinkin tulee mieleen että on tavannu jonkun toisen. Haluais kuitenki kuulemma pitää yhteyt ja olla kaverina.No miten sekään onnistuu ainakaan mun puolelta jos on enemmän kuin kaverillisia tunteita. Miten voin aina erehtyy näin pahasti?!
Mietin tota samaa kesällä mr. Raffin jälkeen, mut eipä sitä voi etukäteen. Shit happens, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Kyä se unelmaprinssi tai rinsessa vielä vastaan tulee, jopa mulla on kova usko siihen. Ja sinä jos kuka tuut kyl löytämään sen puoliskon, että no worries muru :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Yinksu
Mietin tota samaa kesällä mr. Raffin jälkeen, mut eipä sitä voi etukäteen. Shit happens, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Kyä se unelmaprinssi tai rinsessa vielä vastaan tulee, jopa mulla on kova usko siihen. Ja sinä jos kuka tuut kyl löytämään sen puoliskon, että no worries muru :kiss:
Jokainen pakki vie pienen palan siitä uskosta pois. Mutta kiitos:love:
 
Yinksu
Olis ees ite terve mut nyt puskee hikeä kokoajan ja pää särkee,oksettaa ja nokka vuoronperään vuotaa ja on tukossa.Sit tähän päälle itkut ja ikävä ja kurja mieli.
 
Oikein hyvää uutta vuotta kaikille!:love:
(menee aika irlissä nyt taas vaihteeks kokonaan)
upload_2016-12-31_13-59-25.jpeg

On haettu muun muassa Kivikylän nakkeja hirveä kasa ku isolla joukolla syyään.
Sori jos joku jäi ilman.:notworthy:

Täällä kerätään hetko voimia ja sitten iltasella räjäytetään hoodit -
on kaupan rakettia ja muutamia kotokutoisiakin.:cool:
 
  • Tykkää
Reactions: poika ja FreezeCat
En oo sitten varmaan ehtinyt tahan paivaan edes heratakaan :D, voi hyvaa paivaa vaan sulle ja mun kanssa :D!

Kaupassa tuli kaytya. Ja vissiin sitten aattelin juhlia tanaan pataljoonan kanssa :D, silta aikankin tuntui viimeistaan siina vaiheessa kun kassalla lapoin tavaroita kasseihin... No, vanha vuosi saa vaistya ja uusi tulla sitten kaikessa rauhassa, ihan heti ei tartte rynnata hakemaan kaappeihin taydennyksia :)...

Kavin sitten hakemassa ipanoille oikein piiiiitkat tahtisadetikutkin, kun niitten peraan ovat. Ja saattuipa tuttu myyja niin laittoi sitten kassiin vahan niin kuin "hupsistakeikkaa, mites se nyt noin sinne tipahti, no menkoot - hyshys"- tyylilla parit raketitkin:confused::eek:*ufopaakkonen*:D...tosin nuitten kans vissiin oon pulassa, rajaytan viela ittenikin taivaalle:cautious:... Esikoinen oli asiasta enemman kuin tohkeissaan, hatina pysyy poksyissaan ja vissiin niita raketteja on sitten ehka tulossa lisaakin, vaikka ite nyt en niista niin perusta...kattelen kylla mieluusti mutta mulle riittaa noi tahtisadetikut enemman kuin hyvin :love:...ja lyhtyihin kynttilat :)

Ihan aikatauluttomina mennaan tanaankin, ihanaa :). Annetaan illan hiipia hissuksiin, pahkaillaan mita tehdaan ja missa ollaan....pienoisella hirvityksella tosin tassa olen tuon arjen kanssa...tassa kun on sujuvasti ollut manjana- fiiliksissa ja elbailu- rotvaily- tunnelmissa, etta nainkohan tassa ollenkaan saa itteansa kuosiin arkiseen kouhotukseen:unsure::barefoot:...noooo, villina veikkaan etta se on ihan sita samaa huttua kuin ennenkin eli tuurillaan ne laivatkin :D....!
 
Yinksu
Voi tinkunen....*kaappasee ja halaa lampimasti*

..toipumisia...
Kiitos kattinen:love:
En tajua kun eilen ja tänää sano miten oon ihana ja kaikkee mut sitten menikin näin. Mitäpä sitä miettii mut siltikin. Sormet on näpytelly jo kymmeniä viestejä sille joita en kuitenkaan oo lähettäny kun ei se enää auta. Erehyin tosi pahasti kun luulin että se oikeesti tykkäis musta.
 
Kiitos kattinen:love:
En tajua kun eilen ja tänää sano miten oon ihana ja kaikkee mut sitten menikin näin. Mitäpä sitä miettii mut siltikin. Sormet on näpytelly jo kymmeniä viestejä sille joita en kuitenkaan oo lähettäny kun ei se enää auta. Erehyin tosi pahasti kun luulin että se oikeesti tykkäis musta.
No ihanahan sa ootkin, nainen, siella :love:! Sita ala epaile, ikina!!:)

...ja varmasti on sinusta tykannyt ja tykkaa vielakin :). Jos onkin itse hamillaan nopeista kaanteista tai jotain...mista nuita tietaa ja tunteista viela vahemman, kun pumppuosasto on aina yllatyksellinen..elamasta nyt puhumattakaan.

Mutta - pida hanet lahellasi :). Kuitenkin. Koska ystavia ei ole ikina liikaa :)...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä