ja uuttavuotta kaikille.Päivää ja uutta vuotta. Mulla se meni nukkuessa töiden takia.
ja uuttavuotta kaikille.Päivää ja uutta vuotta. Mulla se meni nukkuessa töiden takia.
Ei haittaa. Täällä voi muille purkaa kiukkua tms. *hali*Ja anteeks taas...pakko vaan purkaa mieltä. Tää ilta piti olla meijä yhteinen ilta ennekun olis taas viikon ero tullu.Nyt siitä tuli tällänen ("ero")
Voi suaJa anteeks taas...pakko vaan purkaa mieltä. Tää ilta piti olla meijä yhteinen ilta ennekun olis taas viikon ero tullu.Nyt siitä tuli tällänen ("ero")
Anna tulla vaanJa anteeks taas...pakko vaan purkaa mieltä. Tää ilta piti olla meijä yhteinen ilta ennekun olis taas viikon ero tullu.Nyt siitä tuli tällänen ("ero")
Mä olen yrittänyt aina yhtä heikolla lopputuloksella vähentää pikkuhiljaa ja kun oon tällanen mustavalkonen luonteeltani niin tää sopii itsekurille paremmin, vaikka elimistö tuntuu olevan eri mieltä asiastaOnnea muutokselle. Kroppa tottuu muutamissa pöivissä pienempää kahvimäärään. Aika kylmästi tosin katkaisit, onnistuisiko kahvin latkimisen vähentäminen hissukseen?
kyllä mä viikon kestän ihan hyvin tätä, kuhan ei paheneMulla oli aikoinaan viikon vierotusoireet ihan hirveetä tuskaa. Tosin lopetin kokonaan.
joo tänään kuulin kanssa että täällä päin Suomea olis kuollut paljon ihmisiä siihen tautiin tänä vuonna ja nimenomaan nyt ihan lähiaikoinaInfluenssa niittää väkeä, yhden tutun perheestä kuoli juuri yksi ihminen.
Helpompi huijata kroppaa. Otat yhtä monta kuppia kahvia kuin aiemminkin, mutta kaada vain kolmasosa kuppiin. Määrä vähenee huomaamatta.Mä olen yrittänyt aina yhtä heikolla lopputuloksella vähentää pikkuhiljaa ja kun oon tällanen mustavalkonen luonteeltani niin tää sopii itsekurille paremmin, vaikka elimistö tuntuu olevan eri mieltä asiasta
Mutt kyll tää tästä paremmaks muuttuu, mulla on niin iso halu päästä etteenpäin ja tulla parempaan kuntoon että siitä saa kummasti motivaatiota tähän masokismiin
nääh tää mittää rajua ruoskimista oo Jostakinhan sen on alettava ja jossakin vaiheessa tää olotila helpottuu kuitenkin ensviikolla jatkuu uuet tuulet ja alan käymään mm. salilla taasLampojen oikeesta nousemisesta en tiia mutta kyllahan tommoseen perusnormihuttukahviviekkareihin kuuluu kans semmonen "lampoily", etta ihan kuin ois kuumetta- olo...
Aika raju tiputus sulla tosta kahvinjuomisestas...oopas hellana siella itelles, ruoskat nurkkaan sielta ja kroppaas kuunnellen vaan
Lapset, vanhukset ja riskiryhmä: nyt se rokote, hopi hopi.joo tänään kuulin kanssa että täällä päin Suomea olis kuollut paljon ihmisiä siihen tautiin tänä vuonna ja nimenomaan nyt ihan lähiaikoina
MöhInfluenssa niittää väkeä, yhden tutun perheestä kuoli juuri yksi ihminen.
joo mun ''kuppi'' oli tähän mennessä aina sen 4,5dl ja nyt sitten max 2dlHelpompi huijata kroppaa. Otat yhtä monta kuppia kahvia kuin aiemminkin, mutta kaada vain kolmasosa kuppiin. Määrä vähenee huomaamatta.
Sanotaa, että yli kolme kupillista päivässä aiheuttaa riippuvuuden. Olisikohan kupissa 2 desiä eli puoli litraa olisi sitten hyvä määrä.
Voi hyvanen aika ..olen pahoillani...Influenssa niittää väkeä, yhden tutun perheestä kuoli juuri yksi ihminen.
Muhun ei saa neuloja tökkiäLapset, vanhukset ja riskiryhmä: nyt se rokote, hopi hopi.
Ny, hyi Sitten vaan desi kuppiin ja loput vaikka maitoa, niin et huomaakaan muutosta.joo mun ''kuppi'' oli tähän mennessä aina sen 4,5dl ja nyt sitten max 2dl
Olen nyt korvannut myös kahvin ihan juomalla laimeeta teetä (hyi) ja vettä
Tee on hyvää maidon kanssa.joo mun ''kuppi'' oli tähän mennessä aina sen 4,5dl ja nyt sitten max 2dl
Koko perhe sairastui, koska rokotehan on turha, edelleen heidän mielestäVoi hyvanen aika ..olen pahoillani...
Toki helpottuu mutta..no, itepa tiiat mita teet ja mitennääh tää mittää rajua ruoskimista oo Jostakinhan sen on alettava ja jossakin vaiheessa tää olotila helpottuu kuitenkin ensviikolla jatkuu uuet tuulet ja alan käymään mm. salilla taas
Hyvä, ettet ole kossulla korvannu kahviijoo mun ''kuppi'' oli tähän mennessä aina sen 4,5dl ja nyt sitten max 2dl
emmä käytä maitoa kahvissa..enkä sokeria...mustana parastaNy, hyi Sitten vaan desi kuppiin ja loput vaikka maitoa, niin et huomaakaan muutosta.
ee oo...Tee on hyvää maidon kanssa.