The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yinksu
No ihanahan sa ootkin, nainen, siella :love:! Sita ala epaile, ikina!!:)

...ja varmasti on sinusta tykannyt ja tykkaa vielakin :). Jos onkin itse hamillaan nopeista kaanteista tai jotain...mista nuita tietaa ja tunteista viela vahemman, kun pumppuosasto on aina yllatyksellinen..elamasta nyt puhumattakaan.

Mutta - pida hanet lahellasi :). Kuitenkin. Koska ystavia ei ole ikina liikaa :)...
Sen puolelta vaan puuttuu se lopullinen kipinä....mut ei kahessa viikosssa voi sellasta kaikille tulla.Säikähti et kaikki tapahtu niin nopeesti ja ei halua satuttaa mua.Mut ei tykänny tarpeeks et olis suhteeseen asti.
Kyllä se sano et haluis olla vielä yhteydessä ja vaikka nähdäkin joskus ....kaverina. Mut en mä tiedä...mä oon huono kaveeraamaan sellasten kans joihin on muitakin kuin kaverillisia tunteita. Miks kaikki haluu olla vaan mun kavereita...kukaan halua mitään enempää.
 
Sen puolelta vaan puuttuu se lopullinen kipinä....mut ei kahessa viikosssa voi sellasta kaikille tulla.Säikähti et kaikki tapahtu niin nopeesti ja ei halua satuttaa mua.Mut ei tykänny tarpeeks et olis suhteeseen asti.
Kyllä se sano et haluis olla vielä yhteydessä ja vaikka nähdäkin joskus ....kaverina. Mut en mä tiedä...mä oon huono kaveeraamaan sellasten kans joihin on muitakin kuin kaverillisia tunteita. Miks kaikki haluu olla vaan mun kavereita...kukaan halua mitään enempää.
..tai jos se kipina tulikin mutta saikahti sita isosti...mene ja tiia.

Ehkapa se aika tassa selkeyttaa ja nayttaa suuntaa, niin sinulle kuin hanellekin :). Siltoja nyt kannata poltella, kerran hanen kanssaan tuntui hyvalta ja juttu lenti, han varmaan kaipaa juttukaveriakin.... Ja se etta on kaverina lahella, se on myos iso ja hyva asia :).

Nyt hellit itseasi siella ja toivut kaikessa rauhassa..poposistakin :)..ja pida yhteydet auki vaikka isoja lampimia tunteita onkin :)..
 
oonkohan mä tulossa taas kipeeks vai huutaako mun elimistö vaan tätä kuntoremppaa vastaan:oops:

pumppu hakkaa hirveen nopeeta ja on kuuma koko ajan...ai niin kahvin juonnin vähentäminenKIN saattaa toki olla osasyy tähän oloon.

No oonpa ainakin syönyt vaikkei oo tehnyt yhtään mieli, mutta kai tämä tästä.
 
Yinksu
..tai jos se kipina tulikin mutta saikahti sita isosti...mene ja tiia.

Ehkapa se aika tassa selkeyttaa ja nayttaa suuntaa, niin sinulle kuin hanellekin :). Siltoja nyt kannata poltella, kerran hanen kanssaan tuntui hyvalta ja juttu lenti, han varmaan kaipaa juttukaveriakin.... Ja se etta on kaverina lahella, se on myos iso ja hyva asia :).

Nyt hellit itseasi siella ja toivut kaikessa rauhassa..poposistakin :)..ja pida yhteydet auki vaikka isoja lampimia tunteita onkin :)..
Ja siinä sivussa alitajuissani toivon ja odotan....kerran niin tehnyt ja siitä seuras vaan vuosien paha olo kattoa kun toisella pyöri naisia jaloissaan ja seurusteli milloin kenenkin kanssa muttei mun.Sellasta en halua.
Eile aamulla vielä heräsin sen kainalosta ja nyt ei kainaloa ei mitään.
Ja tää paska kipee olo ei auta asiaa yhtään.Ei maistu ruoka ei juoma.
 
oonkohan mä tulossa taas kipeeks vai huutaako mun elimistö vaan tätä kuntoremppaa vastaan:oops:

pumppu hakkaa hirveen nopeeta ja on kuuma koko ajan...ai niin kahvin juonnin vähentäminenKIN saattaa toki olla osasyy tähän oloon.

No oonpa ainakin syönyt vaikkei oo tehnyt yhtään mieli, mutta kai tämä tästä.
...oiskohan sulla menossa siella kahvipuutossavarit :cautious:...toivottavasti vain nuo eika mitaan tautipopobasillicusta...

Hissuksiin siella, nainen, sen kuntoremppas kanssa :). Ajan kanssa niin hyva tulee (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ja siinä sivussa alitajuissani toivon ja odotan....kerran niin tehnyt ja siitä seuras vaan vuosien paha olo kattoa kun toisella pyöri naisia jaloissaan ja seurusteli milloin kenenkin kanssa muttei mun.Sellasta en halua.
Eile aamulla vielä heräsin sen kainalosta ja nyt ei kainaloa ei mitään.
Ja tää paska kipee olo ei auta asiaa yhtään.Ei maistu ruoka ei juoma.
:notworthy:..oonkin hilijaa, anteeksi, tinkunen...en suinkaan tahtonut/halunnut tommosia kuvia maalailla....

Viela pikkasesti sanon, etta vaikka nyt ei niin mikaan maistuisikaan, niin siita huolimatta - juo jotain, vaikka mehua..ja haet itelles suun makuista ruokaa/herkkua. Riutumaan et kylla rupea!
 
Yinksu
Missäköhän kohtaa tätä elämän taipaletta oon tehnyt väärin että mulle ei osu kohalle sitä yhtä ja ainoaa.Sellasta jolle mä olisin se ainoa.Jotain oon pakostikin tehnyt väärin koska aina se toinen osapuoli on päätyny jaloilleen mutta mä rähmälleni.Silti mä yritän ja yritän ja ikinä en onnistu.Masokisti.
Tämäkään ei ollu yhtään mun "tyylinen" mutta silti heittäydyin mukaan koska ajattelin että koitetaan nyt ja katsotaan josko tyypin tyylinen tyyppi olis eri maata.Tykästyin vaikka en heti olis itekään uskonut koska oli ihan erilainen kuin aiemmat.
 
Iltaa ketjuun :love: Hyvää uudenvuoden aattoa !!
Tinkuliinille iso lämmin halaus, nyt hemmottele ihtees,et jätä syömättä vaikka tuntuu ettet pysty. Syö ja juo ihan mikä vaan maistuu hyvältä.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe ja Elena777
...oiskohan sulla menossa siella kahvipuutossavarit :cautious:...toivottavasti vain nuo eika mitaan tautipopobasillicusta...

Hissuksiin siella, nainen, sen kuntoremppas kanssa :). Ajan kanssa niin hyva tulee (y)
saattaa olla, nyt on niin pitkään täyttynyt masu kahvilla (usein 2 pannullista/pvä) ja nyt sitten täyttyykin oikealla terveellisellä ravinnolla ja kahvia olen tänään juonut vasta 2 kupillista:confused:

tuntuu vaan oudolta se, että tuntuis lämpöäkin pukkaavan..kuuluuks sekin kahvivieroitukseen tai siis oireisiin?:cautious:
 
saattaa olla, nyt on niin pitkään täyttynyt masu kahvilla (usein 2 pannullista/pvä) ja nyt sitten täyttyykin oikealla terveellisellä ravinnolla ja kahvia olen tänään juonut vasta 2 kupillista:confused:

tuntuu vaan oudolta se, että tuntuis lämpöäkin pukkaavan..kuuluuks sekin kahvivieroitukseen tai siis oireisiin?:cautious:
Onnea muutokselle. Kroppa tottuu muutamissa pöivissä pienempää kahvimäärään. Aika kylmästi tosin katkaisit, onnistuisiko kahvin latkimisen vähentäminen hissukseen?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
saattaa olla, nyt on niin pitkään täyttynyt masu kahvilla (usein 2 pannullista/pvä) ja nyt sitten täyttyykin oikealla terveellisellä ravinnolla ja kahvia olen tänään juonut vasta 2 kupillista:confused:

tuntuu vaan oudolta se, että tuntuis lämpöäkin pukkaavan..kuuluuks sekin kahvivieroitukseen tai siis oireisiin?:cautious:
Lampojen oikeesta nousemisesta en tiia mutta kyllahan tommoseen perusnormihuttukahviviekkareihin kuuluu kans semmonen "lampoily", etta ihan kuin ois kuumetta- olo...

Aika raju tiputus sulla tosta kahvinjuomisestas...oopas hellana siella itelles, ruoskat nurkkaan sielta ja kroppaas kuunnellen vaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Yinksu
saattaa olla, nyt on niin pitkään täyttynyt masu kahvilla (usein 2 pannullista/pvä) ja nyt sitten täyttyykin oikealla terveellisellä ravinnolla ja kahvia olen tänään juonut vasta 2 kupillista:confused:

tuntuu vaan oudolta se, että tuntuis lämpöäkin pukkaavan..kuuluuks sekin kahvivieroitukseen tai siis oireisiin?:cautious:
Mulla oli aikoinaan viikon vierotusoireet ihan hirveetä tuskaa. Tosin lopetin kokonaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä