Pst, se on ihan ok. Otetaas silleemmä käytä maitoa kahvissa..enkä sokeria...mustana parasta
Pst, se on ihan ok. Otetaas silleemmä käytä maitoa kahvissa..enkä sokeria...mustana parasta
..jokainen tekee omat ratkaisunsa ja paatoksensa ja seiskoon niiden edessa...Koko perhe sairastui, koska rokotehan on turha, edelleen heidän mielestä
Mun mielestä.ee oo...
tee on kamalaa maidolla ja ilman oon juonut sitä nyt vaan korvaushoitona jotkut tykkää teestä jopa kylmänä, tällastakin huhua olen joskus kuullut ja minen tajua miten sen tiskiveen saa silleen alas ilman, että laittaa joukkoon ainakin hirveesti sokeriaMun mielestä.
Kamalaa ilman maitoa.
Mä juon joskus teetä. Kahvikin menee maidon kera. Ei sokeria.tee on kamalaa maidolla ja ilman oon juonut sitä nyt vaan korvaushoitona jotkut tykkää teestä jopa kylmänä, tällastakin huhua olen joskus kuullut ja minen tajua miten sen tiskiveen saa silleen alas ilman, että laittaa joukkoon ainakin hirveesti sokeria
..jos saa kahvin kylmana kiskottua kitusiinsa, niin - hupsistakeikkaa ja upsiedaisies vaan, hyvin uppoaa kylyma teekin nassuun ...tee on kamalaa maidolla ja ilman oon juonut sitä nyt vaan korvaushoitona jotkut tykkää teestä jopa kylmänä, tällastakin huhua olen joskus kuullut ja minen tajua miten sen tiskiveen saa silleen alas ilman, että laittaa joukkoon ainakin hirveesti sokeria
kyll mää kahvia pystyn juomaan kylmänäkin, nam nam...mutta tee örfgh..jos saa kahvin kylmana kiskottua kitusiinsa, niin - hupsistakeikkaa ja upsiedaisies vaan, hyvin uppoaa kylyma teekin nassuun ...
Sita en tiia etta onko siina kylmassa teessa sita kaunistavaa vaikutusta ...luultavasti ei...no, ei sita oo ollu meikalaisen kylymissa kahvikupillisissakaan
No, pystytkö syömään mämmiä?kyll mää kahvia pystyn juomaan kylmänäkin, nam nam...mutta tee örfgh
Kylmää kahvia. Fyikyll mää kahvia pystyn juomaan kylmänäkin, nam nam...mutta tee örfgh
no ainoo tee mistä tykkään on se vaniljanmakuinen vihreätee (lord nelsson)Ricolan yrttiteet on muuten hyviä.
En mä en ees muista montako vuotta on siitä kun maistoin ruokalusikallisen mämmiä maidon kanssaNo, pystytkö syömään mämmiä?
Kylmässä kahvissa ei ole mitään vikaaKylmää kahvia. Fyi
Vanilja :-xno ainoo tee mistä tykkään on se vaniljanmakuinen vihreätee (lord nelsson)
Kerman kanssa, ei maidonEn mä en ees muista montako vuotta on siitä kun maistoin ruokalusikallisen mämmiä maidon kanssa
soulbro'h finally i meat youKylmässä kahvissa ei ole mitään vikaa
Mä oon maistanu sitä n. 46 vuotta sitten, enkä ole sen jälkeen edes halunnu maistaaEn mä en ees muista montako vuotta on siitä kun maistoin ruokalusikallisen mämmiä maidon kanssa
Maidon kanssa, ei kerman
Paheksuttavan vankkumattomat mielipiteet MajurillaMä oon maistanu sitä n. 46 vuotta sitten, enkä ole sen jälkeen edes halunnu maistaa