Boobabe
JuuhMun ei tarvi onneks töihi mennä mut muuten oon ihan loppu.
JuuhMun ei tarvi onneks töihi mennä mut muuten oon ihan loppu.
Tiijä siitä, oliko se keväällä koskenlaskeminen hajoavilla jäälautoilla sittenkään niin hyvä ideaKoska me ollaan osattu käyttää päätämme, toisin kuin nykyuusavuttomat
viime vuonna meiän pihalta ammuttiin naapurin mökin seinään ja sisältä kuului kun naapuri öris kännissä että ''kuka perkele siellä meinaa talon räjäyttää'' noku vähän kaatui yks raketti ja lähtikin vaakatasossa eikä suinkaan ylöspäin kyllä me käytiin anteeks seuraavana pvänä pyytämässä ja saatiinNiin pamahti,prkl! Mene tässä sitten nukkumaan kun metelöidään.
Jos mä ottaisin nokkiini jokaisesta pakista niin mulla olis jokainen kuviteltavissa oleva paikka täynnä herneitä.Jokainen pakki vie pienen palan siitä uskosta pois. Mutta kiitos
tää on loistava
Mitä mä just luin???Muhun ei saa tökkiä
Neuloilla aksu, neuloilla...muhun ei saa tökkiä neuloillakyllä mua muuten saa.........tai siis mitäs mä höpisen....*vajoaa maanrakoon häpeemään*Mitä mä just luin???
Riippuu asiayhteydestä ja tilanteesta..Epävarma olo....mitä se meinaa?
Nokun tyyppi sano että juttu ei toimi jos hänellä epävarma olo...ei selventäny sen enempää.Mut edelleen oli sitä mieltä että haluaa ja hänelle sopii että oltais yhteydessä ja tekemisissä.Riippuu asiayhteydestä ja tilanteesta..
epävarma olo = omien/toisen tunteiden suhteen
epävarma olo = aristaa mahdollisia pettymyksiä uudessaKIN suhteessa
epävarma olo = tuli juotua liikaa ja nyt on paha krapula
jne...
Ehkä häntäkin on sattunut useasti,ei uskalla antaa tunteille valtaa ja ottaa riskiä. Jos taas sattuuEpävarma olo....mitä se meinaa?
HalausJos mä saan pakit joltain niin en mä siitä vedä hernettä nenään. Se on vaan jokakerta pieni kuolinisku syvälle sisimpään. Kunnes se on niin isketty ettei tunne enää mitään.
No on kertonut menneestä mutta en hänen asioitaan tähän julkisesti laita.Kumpikin meistä on saanut osansa ja silti kumpikin haluaa löytää rakkauden. Mutta hän päätti näin,omien fiilisten mukaan.Ehkä häntäkin on sattunut useasti,ei uskalla antaa tunteille valtaa ja ottaa riskiä. Jos taas sattuu
Voi tinku rakas...Jos mä saan pakit joltain niin en mä siitä vedä hernettä nenään. Se on vaan jokakerta pieni kuolinisku syvälle sisimpään. Kunnes se on niin isketty ettei tunne enää mitään.
sehän on hyvä merkki että hän kuitenkin haluaa...jos hän tarttee aikaa. mä olen viimenen hätäpöksy näissä asioissa ketään neuvomaan, mutta virheistä viisastuneena sanon vaan että luota tossa asiassa siihen hemmoon ja anna tilaa/aikaa...jos hän sitä vaatii ja tarttee....koska jos häntä ei kiinnostais, hän sanois sen kyllä..Nokun tyyppi sano että juttu ei toimi jos hänellä epävarma olo...ei selventäny sen enempää.Mut edelleen oli sitä mieltä että haluaa ja hänelle sopii että oltais yhteydessä ja tekemisissä.
Sitä kiinnostaa kaveruus/ystävyys ei rakkaus suhde mun kans.Tykkää ja pitää jne mut se viiminen kipinä puuttuu joka muuttais suhteen rakkaus suhteeks. Tuskin se aika ja tila siihen ajatukseen vaikuttaa.sehän on hyvä merkki että hän kuitenkin haluaa...jos hän tarttee aikaa. mä olen viimenen hätäpöksy näissä asioissa ketään neuvomaan, mutta virheistä viisastuneena sanon vaan että luota tossa asiassa siihen hemmoon ja anna tilaa/aikaa...jos hän sitä vaatii ja tarttee....koska jos häntä ei kiinnostais, hän sanois sen kyllä..
siinä tapauksessa on melko epävakaa ja impulsiivinen ihminen...ja aika perseestä..siis jos on ottanut toisen vaikka ajattelee toista samaan aikaan.Sitä kiinnostaa kaveruus/ystävyys ei rakkaus suhde mun kans.Tykkää ja pitää jne mut se viiminen kipinä puuttuu joka muuttais suhteen rakkaus suhteeks. Tuskin se aika ja tila siihen ajatukseen vaikuttaa.
ja mulla on olo että sil on joku muu mielessä...en tiedä miks mut sellanen tunne. Tää loppu niin yllättäen että to illal viel haettiin mulle vaatetta lisää(kun sano et tarviin mä kai puhtaita) ja pe illal halus omaa aikaa ja tänä aamuna lopetti.