The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niin pamahti,prkl! Mene tässä sitten nukkumaan kun metelöidään.
viime vuonna meiän pihalta ammuttiin naapurin mökin seinään ja sisältä kuului kun naapuri öris kännissä että ''kuka perkele siellä meinaa talon räjäyttää'' :barefoot: noku vähän kaatui yks raketti ja lähtikin vaakatasossa eikä suinkaan ylöspäin:oops: kyllä me käytiin anteeks seuraavana pvänä pyytämässä ja saatiin:love:
 
Jokainen pakki vie pienen palan siitä uskosta pois. Mutta kiitos:love:
Jos mä ottaisin nokkiini jokaisesta pakista niin mulla olis jokainen kuviteltavissa oleva paikka täynnä herneitä.

Eikä siinäkään mitään, kyllä minuun herneitä mahtuu.

Mutta jos lakkaisin uskomasta Pepin olemassaoloon niin kysyisin itteltäni, että hittojako täällä roikut. Siis elämässä.

Mutta minä tiedän, että Peppi on olemassa. Löytämisensä vaan on hieman hankalaa mutta mitäs sitten? Jos se olisi helppoa niin hommassa ei olisi mitään hohtoa.

Ja kun raffi kysyi, että mikä niissä viiskymppisissä punatukkaisissa sinkkunaisissa viehättää, niin siinä pitää olla viiskymppinen poikamiesäijä tajutakseen sen viehätyksen. Ja punatukkaisuuskin on lähinnä luonteenpiirre eikä ulkonäkökysymys. Hiusvärien keksimisen jälkeen minä en todellakaan tiedä minkä väriset hiukset Pepillä tänään on.
 
Yinksu
Jos mä saan pakit joltain niin en mä siitä vedä hernettä nenään. Se on vaan jokakerta pieni kuolinisku syvälle sisimpään. Kunnes se on niin isketty ettei tunne enää mitään.
 
Yinksu
Riippuu asiayhteydestä ja tilanteesta..
epävarma olo = omien/toisen tunteiden suhteen
epävarma olo = aristaa mahdollisia pettymyksiä uudessaKIN suhteessa
epävarma olo = tuli juotua liikaa ja nyt on paha krapula
jne...
Nokun tyyppi sano että juttu ei toimi jos hänellä epävarma olo...ei selventäny sen enempää.Mut edelleen oli sitä mieltä että haluaa ja hänelle sopii että oltais yhteydessä ja tekemisissä.
 
Jos mä saan pakit joltain niin en mä siitä vedä hernettä nenään. Se on vaan jokakerta pieni kuolinisku syvälle sisimpään. Kunnes se on niin isketty ettei tunne enää mitään.
Voi tinku rakas...

Uskoa ei saa menettää. Maailma on täynnä helvetin hyviä miehiä. Niin myös naisia. Joku heistä on Peppi.

Uskallan lyödä ensi vuoden joulukinkun vetoa siitä, että sinä törmäät ihkaoikeaan mr. tinkuun huomattavasti nopeammin kuin minulla kestää törmääminen Peppiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Nokun tyyppi sano että juttu ei toimi jos hänellä epävarma olo...ei selventäny sen enempää.Mut edelleen oli sitä mieltä että haluaa ja hänelle sopii että oltais yhteydessä ja tekemisissä.
sehän on hyvä merkki että hän kuitenkin haluaa...jos hän tarttee aikaa. mä olen viimenen hätäpöksy näissä asioissa ketään neuvomaan, mutta virheistä viisastuneena sanon vaan että luota tossa asiassa siihen hemmoon ja anna tilaa/aikaa...jos hän sitä vaatii ja tarttee....koska jos häntä ei kiinnostais, hän sanois sen kyllä..
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Yinksu
Aika paska ajoitus,uusvuos aluillaan ja minä kipeenä. Olis edes terve niin olis voinu mennä jonnekin ettei koko päivä olis menny tätä miettiessä.Olis sitä ehtinyt huomennakin.
 
Yinksu
sehän on hyvä merkki että hän kuitenkin haluaa...jos hän tarttee aikaa. mä olen viimenen hätäpöksy näissä asioissa ketään neuvomaan, mutta virheistä viisastuneena sanon vaan että luota tossa asiassa siihen hemmoon ja anna tilaa/aikaa...jos hän sitä vaatii ja tarttee....koska jos häntä ei kiinnostais, hän sanois sen kyllä..
Sitä kiinnostaa kaveruus/ystävyys ei rakkaus suhde mun kans.Tykkää ja pitää jne mut se viiminen kipinä puuttuu joka muuttais suhteen rakkaus suhteeks. Tuskin se aika ja tila siihen ajatukseen vaikuttaa.

ja mulla on olo että sil on joku muu mielessä...en tiedä miks mut sellanen tunne. Tää loppu niin yllättäen että to illal viel haettiin mulle vaatetta lisää(kun sano et tarviin mä kai puhtaita) ja pe illal halus omaa aikaa ja tänä aamuna lopetti.
 
Sitä kiinnostaa kaveruus/ystävyys ei rakkaus suhde mun kans.Tykkää ja pitää jne mut se viiminen kipinä puuttuu joka muuttais suhteen rakkaus suhteeks. Tuskin se aika ja tila siihen ajatukseen vaikuttaa.

ja mulla on olo että sil on joku muu mielessä...en tiedä miks mut sellanen tunne. Tää loppu niin yllättäen että to illal viel haettiin mulle vaatetta lisää(kun sano et tarviin mä kai puhtaita) ja pe illal halus omaa aikaa ja tänä aamuna lopetti.
siinä tapauksessa on melko epävakaa ja impulsiivinen ihminen...ja aika perseestä..siis jos on ottanut toisen vaikka ajattelee toista samaan aikaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä