The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Rakkaus on semmoinen asia, että se sattuu ja lujaa.

Minuakin voi satuttaa vain semmoinen jota rakastan. Muut voivat korkeintaan tappaa.
Siis...rakkaus on maailmankaikkeuden ihanin asia. Silla on kasittamaton voima ja kauneus mutta se myos pelottaa ja se satuttaakin. Mutta siita satuttamisen riskista huolimatta rakkaus ja rakastaminen on riskinoton arvoisia.

..ja niista kipukohdista, niista haavoistakin parantuu. Rakkauden voimalla ja avulla.


...imho:notworthy:...
 
Nyt on tahtisadetikkujen kanssa pompittu ja pirtsakoitu, ihania raketteja nahty ja ihasteltu, omatkin onnistuneesti taivaalle lennatettu (y)....ja keskimmaisen kans niskat saatu kippeiksi kun kenotettiin ja huokailtiin tahtitaivaan peraan :love:

Hervotonta naurunkakatysta menossa ja pienta iltapalastelua etta jaksavat sitten nukkua yon ylittekin :)...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Mä olen rakkaudesta sitä mieltä, että rakkaus ei satuta ketään..ihmiset satuttaa toisiaan ja itseään, pettymykset satuttaa kun on laittanut riman korkeelle tai olettanut enemmän kuin toinen on ehkä voinut itsestään irti antaa...mutta rakkaus itsessään ei satuta.
Se että pelkää rakastaa ja ottaa rakkautta vastaan pettymysten jälkeen onkin jo toinen asia, mutta sekään ei kerro mitään siitä mitä rakkaus tekee...mun mielestä rakkaus itsessään on voima jota kannattaa aina kantaa mukana, vaikka sais kuraa niskaansa...ainahan sieltä tulee jossain vaiheessa se ihminen vastaan jonka kanssa juttu tulee ennemmin tai myöhemmin onnistumaan.
 
Yinksu

Mä olen rakkaudesta sitä mieltä, että rakkaus ei satuta ketään..ihmiset satuttaa toisiaan ja itseään, pettymykset satuttaa kun on laittanut riman korkeelle tai olettanut enemmän kuin toinen on ehkä voinut itsestään irti antaa...mutta rakkaus itsessään ei satuta.
Se että pelkää rakastaa ja ottaa rakkautta vastaan pettymysten jälkeen onkin jo toinen asia, mutta sekään ei kerro mitään siitä mitä rakkaus tekee...mun mielestä rakkaus itsessään on voima jota kannattaa aina kantaa mukana, vaikka sais kuraa niskaansa...ainahan sieltä tulee jossain vaiheessa se ihminen vastaan jonka kanssa juttu tulee ennemmin tai myöhemmin onnistumaan.
Entä jos ei tule ? Ei kaikille tule.
 

Mä olen rakkaudesta sitä mieltä, että rakkaus ei satuta ketään..ihmiset satuttaa toisiaan ja itseään, pettymykset satuttaa kun on laittanut riman korkeelle tai olettanut enemmän kuin toinen on ehkä voinut itsestään irti antaa...mutta rakkaus itsessään ei satuta.
Se että pelkää rakastaa ja ottaa rakkautta vastaan pettymysten jälkeen onkin jo toinen asia, mutta sekään ei kerro mitään siitä mitä rakkaus tekee...mun mielestä rakkaus itsessään on voima jota kannattaa aina kantaa mukana, vaikka sais kuraa niskaansa...ainahan sieltä tulee jossain vaiheessa se ihminen vastaan jonka kanssa juttu tulee ennemmin tai myöhemmin onnistumaan.
Rakkaus saattaa toisinaan repiä kaiken inhimmillisen ulos sinusta ja tehdä susta maailman katkerin, vihaisin ihminen mitä maa on ikinä päällänsä kantanut.
Se imee suonistasi kaiken elämänhalun ja jättää jäljelle ei mitään muuta kuin katkeruutta ja vihaa. Vihaa.
Mutta uusi rakkaus voi nostaa sut sieltä syvältä ja korkeammalle kuin ennen, Et edes muista mikä viha ja katkeruus on vaan olet iloinen uudessa rakkaudessa. Sana rakas ei ole enään pelkkä sana.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Rakkaus saattaa toisinaan repiä kaiken inhimmillisen ulos sinusta ja tehdä susta maailman katkerin, vihaisin ihminen mitä maa on ikinä päällänsä kantanut.
Se imee suonistasi kaiken elämänhalun ja jättää jäljelle ei mitään muuta kuin katkeruutta ja vihaa. Vihaa.
Mutta uusi rakkaus voi nostaa sut sieltä syvältä ja korkeammalle kuin ennen, Et edes muista mikä viha ja katkeruus on vaan olet iloinen uudessa rakkaudessa. Sana rakas ei ole enään pelkkä sana.
mutta tossakin sulta unohtui se ettei rakkaus saa aikaan sitä vihaa ja katkeruutta vaan se toinen ihminen joka tuhoaa kaiken.
Me voidaan aina tehdä virheitä ja vääriä ratkaisuja jotka tekee parisuhteille hallaa, mutta pahin virhe on se kun ei voi myöntää toiselle ja itselleen sitä OMAA virhettään vaan jatkaa toisen satuttamista itsekkäästi.

ja toi on totta, että monesti se uusi rakkaus poistaa entisen parisuhteen jättämän pahan...mutta sekin vaatii työtä monesti, koska siellä saattaa olla taustalla niin suuri epäonnistumisen pelko että sitten sitä suhdetta alkaakin sabotoimaan jopa huomaamattaan...ja sellasen asian korjaamiseen voi mennä pitkäkin aika.
 
Yinksu
mutku sitä asiaa ei voi tietää etukäteen eikä takajalkaan niin sen takia ei saa antaa periks ja lakata yrittämästä ja toivomasta.
Mutta jos yrittää ja toivoo ja aina pettyy niin mitä jää jäljelle? Pelkkä tyhjä kuori. Mä olen yrittänyt ja yrittänyt, nyt jopa ihan eri tyylistä kaveria mitä en olis ikinä kuvitellu mutta ei sekään onnistunut. Hyvät ihmiset jää ilman ja ne petturit ja paskiaiset,toisten hyväksikäyttäjät niin kyllä ne vaan löytää ja niille suodaan kaikki se hyvyys ilo ja onni mitä ne hyvät jää ilman.
 
mitä se luna siellä nauraa :D :D :D :D
joo imelää rakkauspaskaa mutta mitä sitte

mua väsyttää kun en oo nukkunut päiväunia joten kirjoittelen nyt tänne tätä imelää höttöö sitte kun en muutakaan jaksa:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Mutta jos yrittää ja toivoo ja aina pettyy niin mitä jää jäljelle? Pelkkä tyhjä kuori. Mä olen yrittänyt ja yrittänyt, nyt jopa ihan eri tyylistä kaveria mitä en olis ikinä kuvitellu mutta ei sekään onnistunut. Hyvät ihmiset jää ilman ja ne petturit ja paskiaiset,toisten hyväksikäyttäjät niin kyllä ne vaan löytää ja niille suodaan kaikki se hyvyys ilo ja onni mitä ne hyvät jää ilman.
mutta toihan on valinta kysymys myös, se tyhjä katkeruus ym jää jälelle jos me annetaan sen tapahtua. mun mielestä sieltä maasta on itte ponnisteltava ja toki ystävät ja toverit voi auttaa ja tukea, mutta itte sitä loppupeleissä päättää nouseeko vai jääkö maahan makaamaan ja katkeroitumaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä