The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ipanaiset mussukaiset saunotettu(y)..ja itekin sain omat hetkeni löylyissä viettää:love:

Nyt hetki huilia kun on jokaisella masut täynnänsä hyvää oloa:)...tosin esikoinen jo vilahti rivakasti ulos kun kaverit joikasivat :)

Ulkona on muuten ihana tumma tähtitaivas vastaanottamassa raketteja:love:...kohta mekin livenä ihastelemaan ja paukuttelemaankin:)
 
Yinksu
siinä tapauksessa on melko epävakaa ja impulsiivinen ihminen...ja aika perseestä..siis jos on ottanut toisen vaikka ajattelee toista samaan aikaan.
Siis en mä tiedä mut sellanen tunne tuli. Tai sit oon vaan epävarma ite koska ei oo ihan yks tai kaks kertaa kun mut on dumpattu toisen takia.Jääny ehkä pelko että kaikki tekee niin ja nyt kun näin yhtäkkiä eikä mitään ennakko varotusta asiasta niin tuli vaan sellanen olo.
 
Siis en mä tiedä mut sellanen tunne tuli. Tai sit oon vaan epävarma ite koska ei oo ihan yks tai kaks kertaa kun mut on dumpattu toisen takia.Jääny ehkä pelko että kaikki tekee niin ja nyt kun näin yhtäkkiä eikä mitään ennakko varotusta asiasta niin tuli vaan sellanen olo.
Varmaan sulla mielessä pyörii vaikka ja mitä skenaarioita mutta...kun et faktoja tiiä niin ei noi kyllä oikein edes kannatakaan. Entistä kamalampaa ja kurjenpaa oloa vain loihdit itelles...*halaan*
 
Siis en mä tiedä mut sellanen tunne tuli. Tai sit oon vaan epävarma ite koska ei oo ihan yks tai kaks kertaa kun mut on dumpattu toisen takia.Jääny ehkä pelko että kaikki tekee niin ja nyt kun näin yhtäkkiä eikä mitään ennakko varotusta asiasta niin tuli vaan sellanen olo.
jos se on kuitenkin sun oma epävarmuus joka siellä kummittelee siitä (mahdollisesta) toisesta naisesta? uso minnuu, mie tiiän tuon tunteen vähän liiankin hyvin..mutta sen mä sanon, että siitä sun kannattaa pyrkiä eroon, vaikka ois sattunut kuinka usein koska tosiasia on se, että vaikka se hyvä mies olis 1 kymmenen joukossa..niin se on kuitenkin täysin syytön niiden 9n muun paskahousun vääryyksiin ja omalla epävarmuudella jos millä tuhoaa mahdollisesti sen elämää suuremman rakkauden.

sitten vielä jos toisella osapuolella on myös huonoja kokemuksia, sellanen kuorma on kummallekin liian raskas kantaa. ensiks pitää laittaa oma pää kuntoon ja sitten vasta kannattaa lähteä syvempään suhteeseen...ja teidän tapauksessa ystävyys voi hyvinkin olla oikee alku...tutustutte toisiinne ystävinä ja opettelette luottamaan ja vasta kun aika näyttää mitä tullee teette seuraavan (mahdollisen) siirron.
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja FreezeCat
vierailija
Sitä kiinnostaa kaveruus/ystävyys ei rakkaus suhde mun kans.Tykkää ja pitää jne mut se viiminen kipinä puuttuu joka muuttais suhteen rakkaus suhteeks. Tuskin se aika ja tila siihen ajatukseen vaikuttaa.
Jos tarkoitti tuota sillä epävarmalla ololla. Ei tiedä itsekään onko omat tunteensa sellaisia että kipinää tulisi, rakkaus syttyisi tms, tietää mitä sinä kenties tunnet eikä halua satuttaa enempää juttua jatkamalla jos ei ole itse varma voiko juttu muuttua rakkaudeksi. Vaikeaa ulkopuolisena sanoa mitään kun ei tiedä mitä kaikkea olette puhuneet. Tai hän.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Nytjustheti ulos :)! Talon nurkalla ihan hillitön räiskimiskeskitys päällänsä :D, pakko mennä mukaan! Sitä paitti tähtisadetikut huutaa että haluuvat päästä kauniina pirskahtelemaan :love:...

Ootte ihunia ja sinä varsinkin - just sä :) - olet ihana ja merkityksellinen ihminen :love:!!*huikkaa hätäsenä mutta tarkoittaa todellakin jokaista sanaa*
 
Yinksu
jos se on kuitenkin sun oma epävarmuus joka siellä kummittelee siitä (mahdollisesta) toisesta naisesta? uso minnuu, mie tiiän tuon tunteen vähän liiankin hyvin..mutta sen mä sanon, että siitä sun kannattaa pyrkiä eroon, vaikka ois sattunut kuinka usein koska tosiasia on se, että vaikka se hyvä mies olis 1 kymmenen joukossa..niin se on kuitenkin täysin syytön niiden 9n muun paskahousun vääryyksiin ja omalla epävarmuudella jos millä tuhoaa mahdollisesti sen elämää suuremman rakkauden.

sitten vielä jos toisella osapuolella on myös huonoja kokemuksia, sellanen kuorma on kummallekin liian raskas kantaa. ensiks pitää laittaa oma pää kuntoon ja sitten vasta kannattaa lähteä syvempään suhteeseen...ja teidän tapauksessa ystävyys voi hyvinkin olla oikee alku...tutustutte toisiinne ystävinä ja opettelette luottamaan ja vasta kun aika näyttää mitä tullee teette seuraavan (mahdollisen) siirron.
Oonhan mä yrittänyt mutta joka kerta kun joku tekee näin niin se on se eka ajatus vaikka olis täysin väärä ajatus.Ja on tyypilläkin menneisyys,erilainen kun mun mutta ei mikään helppo sekään. En mä oikein tiedä nyt näistä syistä muutakun sen mitä on kertonut.Edettiin niin nopeesti ja se lopullinen kipinä puuttuu ja joku epävarmuus hälle tuli.Teki nopeen päätöksen ettei sattuis enempää. Minuun kai koska sano ettei halua satuttaa.Mutta varmaan myös itseään.
 
Yinksu
Jos tarkoitti tuota sillä epävarmalla ololla. Ei tiedä itsekään onko omat tunteensa sellaisia että kipinää tulisi, rakkaus syttyisi tms, tietää mitä sinä kenties tunnet eikä halua satuttaa enempää juttua jatkamalla jos ei ole itse varma voiko juttu muuttua rakkaudeksi. Vaikeaa ulkopuolisena sanoa mitään kun ei tiedä mitä kaikkea olette puhuneet. Tai hän.
Näin juurikin. Liiankin pelottavan hyvin tiesit mistä oli kyse.
 
vierailija
Näin juurikin. Liiankin pelottavan hyvin tiesit mistä oli kyse.
Voihan sekin olla ettei hän itsekään loppujen lopuksi tiedä mitä haluaa ja teki sen takia tuollaisen päätöksen minkä teki. Tai sitten vain tunsi/tiesi ettei jutusta tule vakavampaa hänen kohdaltaan. Parempi tietysti kun sanoi sen tässä vaiheessa kuin joskus myöhemmin. Satuttaahan nuo aina.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Yinksu
En mä kysy enää mitään siltä, jos haluis olla niin ei tässä olis näin käyny. Aika selväks teki että lopullinen kipinä uupuu mut kaveri haluu olla ja olla tekemisis ja yhteyksis.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä