The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onnea muutokselle. Kroppa tottuu muutamissa pöivissä pienempää kahvimäärään. Aika kylmästi tosin katkaisit, onnistuisiko kahvin latkimisen vähentäminen hissukseen?
Mä olen yrittänyt aina yhtä heikolla lopputuloksella vähentää pikkuhiljaa ja kun oon tällanen mustavalkonen luonteeltani niin tää sopii itsekurille paremmin, vaikka elimistö tuntuu olevan eri mieltä asiasta:oops:

Mutt kyll tää tästä paremmaks muuttuu, mulla on niin iso halu päästä etteenpäin ja tulla parempaan kuntoon että siitä saa kummasti motivaatiota tähän masokismiin:love:
 
Mä olen yrittänyt aina yhtä heikolla lopputuloksella vähentää pikkuhiljaa ja kun oon tällanen mustavalkonen luonteeltani niin tää sopii itsekurille paremmin, vaikka elimistö tuntuu olevan eri mieltä asiasta:oops:

Mutt kyll tää tästä paremmaks muuttuu, mulla on niin iso halu päästä etteenpäin ja tulla parempaan kuntoon että siitä saa kummasti motivaatiota tähän masokismiin:love:
Helpompi huijata kroppaa. Otat yhtä monta kuppia kahvia kuin aiemminkin, mutta kaada vain kolmasosa kuppiin. Määrä vähenee huomaamatta.
Sanotaa, että yli kolme kupillista päivässä aiheuttaa riippuvuuden. Olisikohan kupissa 2 desiä eli puoli litraa olisi sitten hyvä määrä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Lampojen oikeesta nousemisesta en tiia mutta kyllahan tommoseen perusnormihuttukahviviekkareihin kuuluu kans semmonen "lampoily", etta ihan kuin ois kuumetta- olo...

Aika raju tiputus sulla tosta kahvinjuomisestas...oopas hellana siella itelles, ruoskat nurkkaan sielta ja kroppaas kuunnellen vaan :)
nääh tää mittää rajua ruoskimista oo :) Jostakinhan sen on alettava ja jossakin vaiheessa tää olotila helpottuu kuitenkin :) ensviikolla jatkuu uuet tuulet ja alan käymään mm. salilla taas :love:
 
Helpompi huijata kroppaa. Otat yhtä monta kuppia kahvia kuin aiemminkin, mutta kaada vain kolmasosa kuppiin. Määrä vähenee huomaamatta.
Sanotaa, että yli kolme kupillista päivässä aiheuttaa riippuvuuden. Olisikohan kupissa 2 desiä eli puoli litraa olisi sitten hyvä määrä.
joo mun ''kuppi'' oli tähän mennessä aina sen 4,5dl ja nyt sitten max 2dl :)
Olen nyt korvannut myös kahvin ihan juomalla laimeeta teetä (hyi) ja vettä
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä