The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kuinka moni on polttanut lapsena, sisällä tähtisädetikkuja? Hep :notworthy:
Yksissä tapaninpäivän juhlissa känninen aikuinen sytytti joulukuusen bengalin tikulla :notworthy:
Ehkä nämä nykyiset rajoitukset on hyvästä vaikka ei se estä aikuisia törttöilemästä ilotulitteiden kanssa.
 
Kuinka moni on polttanut lapsena, sisällä tähtisädetikkuja? Hep :notworthy:
Yksissä tapaninpäivän juhlissa känninen aikuinen sytytti joulukuusen bengalin tikulla :notworthy:
Ehkä nämä nykyiset rajoitukset on hyvästä vaikka ei se estä aikuisia törttöilemästä ilotulitteiden kanssa.
*hep* aina sai polttaa tähtisadetikkuja muistan kun joskus tuli sohvaan jälkiä kun heilutin liian lähellä sitä kangasta omaa tikkusta..mutku sillä oli niin veikeetä tehä kaikenlaisia ilmakuvioita:barefoot:
 
Boobabe
siis mietit että rillaatko nakkeja ulkona vai teetkö ne sisällä? tee sisällä...mietin vaan että voiks siitä rillistä tulla keuhkoille jtn savua? vai onks se sähkögrilli? tee silti sisällä, pääset helpommalla:)(y)

Hiiligrilli mulla on pihalla, ja illalla meinaan vielä polttaa siinä klapejakin ja tehdä kunnon nuotionkin pihalle
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kuinka moni on polttanut lapsena, sisällä tähtisädetikkuja? Hep :notworthy:
Yksissä tapaninpäivän juhlissa känninen aikuinen sytytti joulukuusen bengalin tikulla :notworthy:
Ehkä nämä nykyiset rajoitukset on hyvästä vaikka ei se estä aikuisia törttöilemästä ilotulitteiden kanssa.
HEP, eräätkin äidin matot sai aikoinaan palovaurioita, kun mokomat tippu käsistä. Oli niillä kiva sulatella kynttilöitäkin ja saipa keittiön ruokapöytäkin muutaman paloarven pintaansa
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Yinksu
Mä oon heikko luonne. Nyt sit näpytin viestin ja lähetin.Ei se mitään muuta eikä mitään mutta suolsin tuntoni siihen ja nyt senon sanottu mitä halusin sanoo.
...varmaan on juhlimassa jonkun toisen kanssa vuoden vaihtumista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä