PhäivääMokkelis moi!
Rempseää ja räväkkää päivää kaikille!
PhäivääMokkelis moi!
Rempseää ja räväkkää päivää kaikille!
Olen nähnyt kuvasi (olet sinäkin nähnyt nakukuvani)
Voin ja saan kertoa, että ---.
Kyllähän muut tietää, miksi päätön ja krut jäivät pois. Varmaankin lukevat kaiken, mutta muut eivät kerro.Noita sinun toisten kirjoittajien lainaamisia ja linkkien laittamisia varmaan tarkoitetaan tuolla häiriköllä. Eihän tuollainen normaalia ole. Hakemalla hakee vanhoja viestejä joihin linkitetään milloin mitäkin. Moni on asiasta sanonut mutta silti se jatkuu ja jatkuu.
Ihanko vilpittömästi uskot että pojat lukevat kaikki juttusi ja linkkisi mitä tänne laitat?Kyllähän muut tietää, miksi päätön ja krut jäivät pois. Varmaankin lukevat kaiken, mutta muut eivät kerro.
No, sun mielestä itsensäpaljastaminen netissä on ok?
Ja kuvien kerääminen ok?
Ja pillereiden jakaminen ok?
Kyllä täällä kiusaajia on ollut - esimerkiksi endiksen savustivat poisAika monet asiat menee tuollaisiin oireisiin. Kilpirauhasesta lähtien. Oletkos kävässyt endokrinologilla?
Mitä sillä on väliä? En minäkään lue edes pientä osaa--- No, ei ne "pojat" ole ennen täällä olleet, mitä tarkoitanIhanko vilpittömästi uskot että pojat lukevat kaikki juttusi ja linkkisi mitä tänne laitat?
Panin, ranskalaisii ja nakkeja.............................. uuniinPeeewwwwwjantaaaiiii*hihkuu*!!
Ollos armoitettu ja siunattu sinäkin, että pääsit tähän päivään vapaalla tyylillä ja taidolla ! Se on kuule ihan satasella kuppi kahvia justnyt, olo on valmiiksi diudiu, joten jos hiukan loiventais sitä...
Hei, rentoillaan ja otetaan iisisti ...
Tästä voisit jatkaa lisää. Odotamme vaikka koko illanIhanko vilpittömästi uskot että pojat lukevat kaikki juttusi ja linkkisi mitä tänne laitat?
Hjuvin pantu, koska kohta siellä jaksetaan muikistellen hilpeellä mielellä ...paheksuaPanin, ranskalaisii ja nakkeja.............................. uuniin
Tämä ei nyt liittynyt mitenkään noihin kahteen kirjoittajaan vaan koko palstaan ja sinun kirjoitteluihin ja viestien lainaamisiin täällä.Kyllähän muut tietää, miksi päätön ja krut jäivät pois. Varmaankin lukevat kaiken, mutta muut eivät kerro.
No, sun mielestä itsensäpaljastaminen netissä on ok?
Ja kuvien kerääminen ok?
Ja pillereiden jakaminen ok?
Noita sinun toisten kirjoittajien lainaamisia ja linkkien laittamisia varmaan tarkoitetaan tuolla häiriköllä. Eihän tuollainen normaalia ole. Hakemalla hakee vanhoja viestejä joihin linkitetään milloin mitäkin. Moni on asiasta sanonut mutta silti se jatkuu ja jatkuu.
Se on toisten kiusaamista. Ellet sitä ymmärrä, olet hieman tyhmä.
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/hs-miljoonahuijauksesta-epailty-helsingin-opetusviraston-ex-paallikko-pois-vankeudesta/6332624..tuota..paula/vierailija - liika ON todellakin liikaa. Juttele muuten vaan niitä näitä lampaanpäitä mutta..tommonen kummallinen irrallisten vanhojen juttujen esiintuominen linkityksineen kaikkineen, anna olla oikeesti. Tosta tulee huonoa fiilistä eikä sitä tarvita tänne kuin ei minnekään muuallekaan yhtään enempää.
No miten toi nyt liittyi mitenkään sanomisiini? Oikeesti, hellitäpä jo...
No ihan mahtavaa: Arvasin, että joku terveystalo sössii sieltä väliin, kuten ne hoitsuttaret ja muut.Paula! Ota heti yhteyttä omalle terveyasemalla----.
No uutta puheenaihetta hain teille. En ole vielä nähnyt täällä.No miten toi nyt liittyi mitenkään sanomisiini? Oikeesti, hellitäpä jo...
Senkö takia sen vaan teit?Oikeasti noi voisi linkitellä vaikka siihen mun kevätkylvät-ketjuun niin sekin pysyisi edes lähellä etusivua. Hukassa koko ketju.
Minä luulen ketjulaisten löytävän puheenaiheet ihan itse ilman että sinun täytyy siinä mitenkään auttaa.No uutta puheenaihetta hain teille. En ole vielä nähnyt täällä.