vierailija
Ei tämä ole kevyttä läppää.Paula vois rajoittaa ihan oikeesti nyt, ala vaikka heittämään kevyttä läppää muiden kanssa tai mene päiväunille...
Onko teillä oikein tulostavoitekin olemassa?
Ei tämä ole kevyttä läppää.Paula vois rajoittaa ihan oikeesti nyt, ala vaikka heittämään kevyttä läppää muiden kanssa tai mene päiväunille...
Hae nyt hyvä ihminen itsellesi jotain apua...ei tuo ole oikeesti yhtään kivaa...Ei tämä ole kevyttä läppää.
Onko teillä oikein tulostavoitekin olemassa?
Tämä ketju on tarkoitettu kevyelle läpänheitolle ja jutustelulle eikä millekään spämmille linkkeineen.Ei tämä ole kevyttä läppää.
Eikun mun oli näytettävä yleisölle, miten tämä systeemi pyörii.Psykoottinen ja maaninen Paula pakkohoitoon välittömästi!!!
Hei, kyllä täällä osataan keskustella ihan ilman kummallisia linkityksiäkin..sitäpaitsi tämä menee jo ihan äärimmäisyyksiinNo uutta puheenaihetta hain teille. En ole vielä nähnyt täällä.
Ja tämä video - osina voi löytää eri kielillä, mut jos ei kieltä osaa, mitä ymmärtää? Siehän osaat:
Kenen käskystä sun oli ne yleisölle näytettävä? Mitä jos lakkaisit nyt kuuntelemasta hetkeksi niitä päänsisäisiä ääniä ja menisit ottamaan vaikka ihan vaan parin viikon päikkärit? Avaa silmäsi hyvänen aika ja huomaa että yleisö on lähtenyt katsomosta aikaa sitten.Eikun mun oli näytettävä yleisölle, miten tämä systeemi pyörii.
Aika hyvin löytyi ne mut toi yks video oli poistettu
Sisäinen vaisto?@elena,mistä Sä aina tunnistat mut,niinku eilen, joko känädassa on kevät?
Jjep. Onhan mullakin jo ikioma faniketju.Minä luulen ketjulaisten löytävän puheenaiheet ihan itse ilman että sinun täytyy siinä mitenkään auttaa.
Vai on sitä pantuPanin, ranskalaisii ja nakkeja.............................. uuniin
Tykkään, se on käyttökelpoinen vaisto.Sisäinen vaisto?
Miksi mua pitäisi jonku käskeä?????Kenen käskystä sun oli ne yleisölle näytettävä? ----- huomaa että yleisö on lähtenyt katsomosta aikaa sitten.
Joop,samaa mieltäPaula vois rajoittaa ihan oikeesti nyt, ala vaikka heittämään kevyttä läppää muiden kanssa tai mene päiväunille...
Juu ja perusteellisestiVai on sitä pantu
Ranskalaisia ja nakkeja
uniin
Syötti sinut lapselleen että me saataisiin vihdoinkin rauha maahan ja ihmisille hyvä tahto tähänkin ketjuun.Miksi mua pitäisi jonku käskeä?????
Haluaisin tieää, mitä tämä äiti antoi lapselleen ruoaksi.
Häh ? Mä en oo PaulaPaula hei, kokeile niskakiikun parantavaa voimaa
Juu ja perusteellisesti
Et ookkaa, se lainauksen yläpuoli oli tarkotettu paulalle ja lainauksen alapuoli sulleHäh ? Mä en oo Paula
AmenSyötti sinut lapselleen että me saataisiin vihdoinkin rauha maahan ja ihmisille hyvä tahto tähänkin ketjuun.
Ai joo,enpä lukenu tarkkaan mä jo luulin että mut sekoitetaan PaulaanEt ookkaa, se lainauksen yläpuoli oli tarkotettu paulalle ja lainauksen alapuoli sulle
PusAi joo,enpä lukenu tarkkaan mä jobluunin että mut sekoitetaan Paulaan
Sullehan olen esittänyt kysymyksen mutta et ole vastannut?Paula hei, kokeile niskakiikun parantavaa voimaa
Juu ja perusteellisesti