The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
.."...aiti kuule...kun meilla molemmilla on tammoset tosi pitkat hiukset niin..ja noi miehet naemma tahtoo vakisinkin kaljuuntua niin meijen hiuksista sais kylla aika monelle..varmaan jollekin sadalle kaljulle..tehdyks peruukit..tai no ei ehken sadalle..jollekin..ooo...no parillekymmenelle nyt ainakin..niin aika hyvin vai mita!...mutta en ma taitais kuitenkaan raaskia kellekaan omia hiuksiani antaa vaikka kasvaishan ne kuitenki mulle takaisin kun ne leikattas...paremmat naa on mun paassa kuin jonkun miehen! Ja sa aiti et leikkaa kans ollenkaan...!.."


:D:love:....on muuten nyt niin jaatavat Frozen- kynnet tirpanalla ja olo on kuulema muutoinkin prinsessallinen...eli jotain olen onnistunut loihtimaan oikeinkin (y)

...jos totta puhun niin ma oon taalla ihan tarviolla ja pakahduksissani tuosta tytosta :love:...vaikka valilla on semmoinen olo kuin katsoisin ja kuuntelisin itseani:barefoot:...tosin miljoona kertaa mahtavampaa painosta :love:
 
Mää en jasksais vaivautua sillokaan... Ehkä sitku olla pää kainalossa.
Oli myyräkuume.
En mennyt sairaalaan.
Tuli keuhkokuume.
En mennyt sairaalaan.
Pyörryin. Kahdesti.
Menin sairaalaan, pyörryin matkalla kerran.
Tulehdusarvot oli 346. (jos ne on yli 50 niin pitäisi olla jo petipotilaana)
Viikon olin teho-osastolla. Olin nuori ja väkevä silloin, vanhempi ois kerenny jo kuolla.

Menkää otille oikeesti ennen sitä "kuin pää kainalossa".

Itehän en mee siltikkään mutta menkää te.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä en mielellään käy lääkärissä,mut ainakin kerran vuodessa on käytävä noiden sairauksien & lääkkeiden seurannan takia.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Oli myyräkuume.
En mennyt sairaalaan.
Tuli keuhkokuume.
En mennyt sairaalaan.
Pyörryin. Kahdesti.
Menin sairaalaan, pyörryin matkalla kerran.
Tulehdusarvot oli 346. (jos ne on yli 50 niin pitäisi olla jo petipotilaana)
Viikon olin teho-osastolla. Olin nuori ja väkevä silloin, vanhempi ois kerenny jo kuolla.

Menkää otille oikeesti ennen sitä "kuin pää kainalossa".

Itehän en mee siltikkään mutta menkää te.
No huh huh*ufopaakkonen*....!

Sie..ja naemma moni muukin..tartteisit niin semmosen pirttihirmu-Justiinan, jotta lekurilla olokin voittais sen tasaisen papatuksen:cautious:...


...tosin..en makaan paase kehumaan nuilla " jippii, viipotanpa laakariin kerrankin ajoissa!"- kokemuksilla :notworthy:...leikki-ika koko ika :barefoot:...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä