The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päänsärkyä on aika usein. Alkoi töissä. Niska/hartianseutu jumi.
Oloa helpottaa kun otan rintsikat pois. Mutta nyt naamaa kuumottaa.
Oletko miettinyt, jos rintojen pienennysleikkauksesta olisi sinulle apua? Tarvitset vain lääkäriltä lähetteen päästäksesi kirurgin juttusille. Yksi tuttu kävi tämän läpi pari vuotta sitten ja sinne jäivät kivut.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Voiko naaman kuumotus johtua päänsärystä?
Mietin vain olenko tulossa kipeäksi.
Joko siita tai sitten jos oikein polttelee poskipaita niin...sitten joku aattelee sua oikein ihqsti:love:...mutta jos siihen viela liittyy sakkijarvenpolkan ujellusta korvissa tai muuten vaan kiekumista, niin aatellaan silloinkin mutta oikein "herttaisesti":barefoot:...

Mutta mika mie oon nuista kuumotuksista ja punoituksista sanomaan :D:oops::barefoot:...nytkin posket ihan touhupunaisina kun oon ihan vaan rimpressan kanssa kahdestaan :love:

Toivottavasti et oo tulossa kipeeksi.
(..tulihan se jarjellinen kommentointi sitten multakin vihdoin ja viimein:barefoot::D)
 
Boobabe
Joko siita tai sitten jos oikein polttelee poskipaita niin...sitten joku aattelee sua oikein ihqsti:love:...mutta jos siihen viela liittyy sakkijarvenpolkan ujellusta korvissa tai muuten vaan kiekumista, niin aatellaan silloinkin mutta oikein "herttaisesti":barefoot:...

Mutta mika mie oon nuista kuumotuksista ja punoituksista sanomaan :D:oops::barefoot:...nytkin posket ihan touhupunaisina kun oon ihan vaan rimpressan kanssa kahdestaan :love:

Toivottavasti et oo tulossa kipeeksi.
(..tulihan se jarjellinen kommentointi sitten multakin vihdoin ja viimein:barefoot::D)
Työkaveri on nyt perheineen flunssassa. Tuskin mie tuun niin kipeäksi.
 
.."...siis oo am gee..voitsa aiti tajuta??!!..ma sain ihan samanlaisen pyyhkeen Pukilta, tai siis en samanlaisen ja siis ei mun kaveri etes mitaan pyyhetta saanut vaan se sai puseron, mutta silla oli siina puserossa i-han sa-ma kuva kuin mun pyyhkeessa!!! Miten voi olla??! Ja tiiatko etta hiuspimpulat on aika kamalia kun ne syovyttaa hiuksia, kun siella sisalla on kuminauhaa ja se rikkoo hiusta..mutta siis Frozen on aika ihana mutta kivempii on nyt naa keppikset (keppihevoset) vaikka ei kylla pojat tajuu naista jos mistaan muustakaan mitaan mutta...niilla onkin noi autojutut...siinapahan saavat potkia kaikessa rauhassa renkaita ja tonkia moottoreita mutta me naiset vaan ajellaan hymyssa suin!..ma muuten hankin ainakin Subarun, semmosen missa on viritetty moottori ja takaspoikka mutta sitte mulla on kans semmonen maltillisempi versio autosta...joku Volvo tai semmonen, Mersua ei kande hankkia kun sammuu tienlaitaan kuitenki ja Opeli on ihan surkee...mutta aika ihquuu kun on viela lomaa mutta ma meen jo hei tonne suihkuun, tuu sa ihan kohta perassa ja sitten voitas muuten lakata kynnet ja laittaa hiussuihketta..."....




:D:love:....valtaisaa puheripulia tirpanalla mutta minkas sille voi kun kerrankin paasee kaikessa rauhassa aaneen kun vellokset ovat maailmalla.... tosin nainkohan ma itekaan paasen sanomaan yhtn mitn mihinkaan valiin :D

Ihanaa iltaa sulle :)..

...ma hilpasen tuonne saunaan "prinsessaloylyihin":love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä