Siivosin kaappeja, taas lähti muksulta pieneksi jäänyttä vaatetta. Huokaus näitä ulkovaatteita ja niiden hintoja, setelit juoksee ulos.
Sellaisetko on oireet? Lenssu tulossa.Voiko naaman kuumotus johtua päänsärystä?
Mietin vain olenko tulossa kipeäksi.
Päänsärkyä on aika usein. Alkoi töissä. Niska/hartianseutu jumi.Sellaisetko on oireet? Lenssu tulossa.
Oletko miettinyt, jos rintojen pienennysleikkauksesta olisi sinulle apua? Tarvitset vain lääkäriltä lähetteen päästäksesi kirurgin juttusille. Yksi tuttu kävi tämän läpi pari vuotta sitten ja sinne jäivät kivut.Päänsärkyä on aika usein. Alkoi töissä. Niska/hartianseutu jumi.
Oloa helpottaa kun otan rintsikat pois. Mutta nyt naamaa kuumottaa.
Joko siita tai sitten jos oikein polttelee poskipaita niin...sitten joku aattelee sua oikein ihqsti...mutta jos siihen viela liittyy sakkijarvenpolkan ujellusta korvissa tai muuten vaan kiekumista, niin aatellaan silloinkin mutta oikein "herttaisesti"...Voiko naaman kuumotus johtua päänsärystä?
Mietin vain olenko tulossa kipeäksi.
Joo mutta en ole mennyt lääkärille sen takia.Oletko miettinyt, jos rintojen pienennysleikkauksesta olisi sinulle apua? Tarvitset vain lääkäriltä lähetteen päästäksesi kirurgin juttusille. Yksi tuttu kävi tämän läpi pari vuotta sitten ja sinne jäivät kivut.
No, ööö.. Varaa aika lääkärille ja siitä se lähtee rullaamaan?Joo mutta en ole mennyt lääkärille sen takia.
Työkaveri on nyt perheineen flunssassa. Tuskin mie tuun niin kipeäksi.Joko siita tai sitten jos oikein polttelee poskipaita niin...sitten joku aattelee sua oikein ihqsti...mutta jos siihen viela liittyy sakkijarvenpolkan ujellusta korvissa tai muuten vaan kiekumista, niin aatellaan silloinkin mutta oikein "herttaisesti"...
Mutta mika mie oon nuista kuumotuksista ja punoituksista sanomaan ...nytkin posket ihan touhupunaisina kun oon ihan vaan rimpressan kanssa kahdestaan
Toivottavasti et oo tulossa kipeeksi.
(..tulihan se jarjellinen kommentointi sitten multakin vihdoin ja viimein)
Niin pitäs. Mä olen vähän huono menemään lääkäriin. Menen silloin kun epäilen jotakin vakavaa.No, ööö.. Varaa aika lääkärille ja siitä se lähtee rullaamaan?
SamoinNiin pitäs. Mä olen vähän huono menemään lääkäriin. Menen silloin kun epäilen jotakin vakavaa.
Tota on hirveesti liikenteessa, vatsatautiakin kuulema....mutta koetahan vaistella siella poposia...hehku muuten vaanTyökaveri on nyt perheineen flunssassa. Tuskin mie tuun niin kipeäksi.
JooTota on hirveesti liikenteessa, vatsatautiakin kuulema....mutta koetahan vaistella siella poposia...hehku muuten vaan
Kannattaskos happisaturaatiota mittailla välilläPäänsärkyä on aika usein. Alkoi töissä. Niska/hartianseutu jumi.
Oloa helpottaa kun otan rintsikat pois. Mutta nyt naamaa kuumottaa.
68bpm 94%Kannattaskos happisaturaatiota mittailla välillä
Aiponkasin facen mufasa-ryhmästä wanhan ketjulaisen
Suomalainen keski-ikäinen valkoihoinen hetskumies on nykyään lähes kirosanano onks hetskut kaikista huonoimpia?