juuhKrut, lopeta häiriköinti
juuhKrut, lopeta häiriköinti
Voi sua, tarjoaa laastaria. Pitäis omaa tukkaa saksia myös eli Fiskarsit esille täälläkin tällä viikolla.Hyvää päivää.
Rupes ottamaan päähän kuriton hiuskiehkura, joten nappasin keittiöfiskarsit ja hoidin ongelman. Nyt on tosin uusi ongelma: korvanlehdessä on vekki ja verenvuoto ei lakkaa millään
Mä voin tulla parturoimaanVoi sua, tarjoaa laastaria. Pitäis omaa tukkaa saksia myös eli Fiskarsit esille täälläkin tällä viikolla.
Kuuntelet homomusiikkiajuuh
Auauau...aattelit sitten maksimoida sen vitutuksen ..Toi muuten tapahtuu niin helposti huomaamattaan eikä korvanlehteen tartte tulla kuin pikkiriikkinen vekki saksien kärjistä, ni on teurastus käynnissä.Hyvää päivää.
Rupes ottamaan päähän kuriton hiuskiehkura, joten nappasin keittiöfiskarsit ja hoidin ongelman. Nyt on tosin uusi ongelma: korvanlehdessä on vekki ja verenvuoto ei lakkaa millään
Mitä on homomusiikki?Kuuntelet homomusiikkia
..tää jäi muakin vaivaamaan?Mitä on homomusiikki?
Radio Suomipopin kulloinenkin soittolistaMitä on homomusiikki?
Okei. Onko se vaan homoa musiikkia vai tekeekö sen kuuntelu homoksi?Radio Suomipopin kulloinenkin soittolista
en juuri muuta kuuntele
Mitä on homomusiikki?
'Homomusiikki homouttaaOkei. Onko se vaan homoa musiikkia vai tekeekö sen kuuntelu homoksi?
HupsHyvää päivää.
Joo, nukuin taas puolille päivin.Päivää / iltaa murut Mitäs ketjuun kuuluu,jokos on tuhmailtu ?
HyväJoo, nukuin taas puolille päivin.
mun kokemuksen mukaan homomusiikin kuuntelu ei homouta ihmistä, ainaskaan kohtuullisin annoksin nautittunaOkei. Onko se vaan homoa musiikkia vai tekeekö sen kuuntelu homoksi?
Et vaan kehtaa myöntää, senki hintti.mun kokemuksen mukaan homomusiikin kuuntelu ei homouta ihmistä, ainaskaan kohtuullisin annoksin nautittuna