The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oikeesti...aivan liian tutun kuulosta :D

Parhaimmillaan - tai pahimmillaan, miten vaan :D - oon ollu peiton kans niin solmussa etta aamulla kun herasin, niin meinas pukata paniikkia, kun en paassy siita peitosta niin mihinkaan...!! Vaikka kuinka ketturoin ja yritin itteani kammeta ylos, niin kahta kauheempaan solmuun vaan kavin...

...ennen kuin hokasin etta oon onnistunut ujuttautumaan pussilakanan sisaan :D...tosikateva pussilakanapeittomakuupussi :D

Ja - tirpana tekee nyt ihan samoin :D, plus etta kaantyy unissaan nukkumaan vikoperin eli jalat on tyynylla kuin Peppi Pitkatossulla konsanaan :love:
Kuulostaapa ihan omalta tyyliltäni nukkua ja herätä :D Monesti herään myös tyyny polvien välissä ja peitto tyynynä tai sitten jalat tyynyllä..ai niin ja mulla on 5 tyynyä :D
Toinen erittäin tuttu asento herätä on peppu pystyssä:love:
 
Kuulostaapa ihan omalta tyyliltäni nukkua ja herätä :D Monesti herään myös tyyny polvien välissä ja peitto tyynynä tai sitten jalat tyynyllä..ai niin ja mulla on 5 tyynyä :D
Toinen erittäin tuttu asento herätä on peppu pystyssä:love:
..no tyyny haarovalissa on ihan peruskaur...jaa:ninja::oops::barefoot:


Kuoroleireilla se olin aina ma, joka ei kestanyt niissa sangyissa :D...monet naurut olen onnistunut kamppiskamuille loihtimaan seka jannistysta, etta mahdanko pysya yhtakaan yota sangyssani vai muksahdanko tyylikkaasti romahtaen alas :D...

...mun sangyn molemmin puolin oli sitten aina tapana sailyttaa reissukassit :D...jos hitusesti vaikka pehmentaisivat laskeutumista :D...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä