..no sitten ihan hitaasti ja rauhallisesti vaan.......siis sita ulkona liikkumista tai jotain....Ei Petee saa poistaa
Liukasta on joooo siis ulkona
..no sitten ihan hitaasti ja rauhallisesti vaan.......siis sita ulkona liikkumista tai jotain....Ei Petee saa poistaa
Liukasta on joooo siis ulkona
Pelkkää kalaa.Ehän mie ookaan, nyt röyhtäilen täällä kupu täynnä siikaa
Mää, pöljä ostin jouluks taas nii paljo suklaatia, että niitä on varmaan vielä juhannuksenakin
oli tossa lautasella myös kurkkua ja juustoa mutta se pääasia oli kalaPelkkää kalaa.
Meillä on viellä 3 pandan konvehtirasiaa, 1 Marabou Symphony ja 1 Wiener nougat ja yks Maraboun psMää, pöljä ostin jouluks taas nii paljo suklaatia, että niitä on varmaan vielä juhannuksenakin
Jep,varovasti & hissun kissun vaan. Iisisti pittää...no sitten ihan hitaasti ja rauhallisesti vaan.......siis sita ulkona liikkumista tai jotain....
..onkohan mulla sitten joku makeen puutostila tai jotain, kun ei taalla vaan mitn suklaata ole enaa...se sopiva maara on jo herkuteltu makeisiin suihinMeillä on viellä 3 pandan konvehtirasiaa, 1 Marabou Symphony ja 1 Wiener nougat ja yks Maraboun ps
Mut saa kutsua kylään. Yhden suklaarasian syön paikan päällä. Toisen vien kotiin.
Näillä näkymin mulla ei ole suunnitelmia perjantaiksi. On vapaata. Voin tulla kahville ja avata pakettisi.Mulla on vieläkin noi joululahjat avaamati
Ollaan kyllä jo muutama rasia miehen kans syöty mutta viellä mahtuu & maistuu parempi hitaaaatisti ja varmasti..onkohan mulla sitten joku makeen puutostila tai jotain, kun ei taalla vaan mitn suklaata ole enaa...se sopiva maara on jo herkuteltu makeisiin suihin
AitäOK, tere tulemast
OKNäillä näkymin mulla ei ole suunnitelmia perjantaiksi. On vapaata. Voin tulla kahville ja avata pakettisi.
Kumminkin laitat Boobsin tiskaamaan ja siivoomaan, houkuttelet vaan suklaalla hänet munkkeineen ansaanOK, tere tulemast
Jep,katala juoni hyväskäyttää boobsiaKumminkin laitat Boobsin tiskaamaan ja siivoomaan, houkuttelet vaan suklaalla hänet munkkeineen ansaan
Niinkö luulet?Kumminkin laitat Boobsin tiskaamaan ja siivoomaan, houkuttelet vaan suklaalla hänet munkkeineen ansaan
Sellasessa pikku pikku pitsiasussa.Kumminkin laitat Boobsin tiskaamaan ja siivoomaan, houkuttelet vaan suklaalla hänet munkkeineen ansaan