Oikeesti.Ohohh onpas siinä ... huhh kuuma tulee.. tuulettaa kuumottavia poskia
Ihan kamalan huono video.
*paheksuu niin etta tuntuu pakaroiss..no paheksun nyt vaan*
Oikeesti.Ohohh onpas siinä ... huhh kuuma tulee.. tuulettaa kuumottavia poskia
Hyvä että jotain oot nyt syönny.en ollut syönyt vielä mtn tänään mut nyt oon...joten i'm ready
nääh kaikk on ok...jonakin pvänäNainen, ihan oikeesti*halaaruttaan*...pitaako olla huolissaan?
okei, ma oon jo.
Paiviansa ei kukaan tiia.Miekin kuulin äsken vasta,että kuoli pari päivää sitten luvin että oli saanu sydärin lentokoneessa
Otakko kinkkuvoileipää?en ollut syönyt vielä mtn tänään mut nyt oon...joten i'm ready
savusiikaa...laitoin pvällä sivuun itelleni kun ei huvittanutkaan sillon syödä että jäis sitten toi pala mulle illaksHyvä että jotain oot nyt syönny.
ei pysty ei kykene *röyh*Otakko kinkkuvoileipää?
Noh, komee ja sexy mies toi Pete mutta noi jalkovälistä purskahtelevat nesteet vois poistaa videosta,ne on niin naurettavia mutta muuten hmmmOikeesti.
Ihan kamalan huono video.
*paheksuu niin etta tuntuu pakaroiss..no paheksun nyt vaan*
Sita paivaa ootellessa tiiat etta yksin et oo*halaan*...ei tarvii kantaa taakkojansa itekseen, vaan niita voi jakaa kuunteleville korville ja halaukseen avautuville syleillenääh kaikk on ok...jonakin pvänä
Jooh totta niinPaiviansa ei kukaan tiia.
Ihan hyvakin.
Ei sit mutta nälässä et saa olla. *heristää sormea*ei pysty ei kykene *röyh*
..tahan saumaan vois kylla poistaa ihan koko miehenkinNoh, komee ja sexy mies toi Pete mutta noi jalkovälistä purskahtelevat nesteet vois poistaa videosta,ne on niin naurettavia mutta muuten hmmm
Sita paivaa ootellessa tiiat etta yksin et oo*halaan*...ei tarvii kantaa taakkojansa itekseen, vaan niita voi jakaa kuunteleville korville ja halaukseen avautuville syleille
Pida itestasi huoli siella, joohan...
Sitte on kyllä jottain mielenpäällä!minunkin teki niin mieli kronklailla mutten jaksanut...ei oo oikein fiilikset kohillaan
Ehän mie ookaan, nyt röyhtäilen täällä kupu täynnä siikaaEi sit mutta nälässä et saa olla. *heristää sormea*
Paheksun, otakko munaa (keitettyä)ei pysty ei kykene *röyh*
AlfaA
b
c
d
e
Ei Petee saa poistaa..tahan saumaan vois kylla poistaa ihan koko miehenkin
Oliko siella muuten tanaan liukasta?...siis kelin puolesta...
Ei kiitos, on joPaheksun, otakko munaa
..mutta taa kisu ei nyt kavele taivaaseenA
b
c
d
e