röyh
Oijoi, vähän roiskahti...sori Majuri
jaa
röyh
Oijoi, vähän roiskahti...sori Majuri
Mulla ei ole vieläkään palleja...soriiii.
Huomenna palvelukseen, onko selväFoliohattupäivä
ahaMulla ei ole vieläkään palleja...soriiii.
Ei naiset tartte omia. Saavat niitä aina halutessaan lainaksi.Mulla ei ole vieläkään palleja...soriiii.
emmä niillä mitään tee lainassaEi naiset tartte omia. Saavat niitä aina halutessaan lainaksi.
Ei ois varmaan hääviä viiniä tommosista jäätyneistä lintujen nokkimista raadoistaNiin ja lasipulloilla ei sit saa heitellä.
Jos meinaat irti leikata ja omia kokonaan niin harkitse vielä.emmä niillä mitään tee lainassa
No höpsis miehet sen suurempia mulkeroita ole kuin me naisetkaan monestiJos meinaat irti leikata ja omia kokonaan niin harkitse vielä.
Jos peniksen ja pallit irrottaa siitä mulkusta mihin ne on kasvaneet kiinni, niin ne ei välttämättä enää toimi halutulla tavalla.
Mun mummo oli niin innokas kutomaan, että hänen kuoltuaankin mulla oli vielä 15 vuoden päästäkin useita pareja villasukkia ja lapasiaPitääkö olla huolissaan? Alanko mummoutua pahasti?
Eilen kudoin kaulaliinan ja toisen lapasen, tänään toisen lapasen ja alotin villasukat. Nopeita tehdä kun ovat kokoa ruttunaama
ei ollakkaaNo höpsis miehet sen suurempia mulkeroita ole kuin me naisetkaan monesti
Ette niin, miehet on ihan yhtä arvokkaita kuin naisetkinei ollakkaa
Sitä varten muksut syntyy pieninä. Että mummot ehtii totutella neulomiseen tehden ensin pieniä harjoittelukappaleita.Pitääkö olla huolissaan? Alanko mummoutua pahasti?
Eilen kudoin kaulaliinan ja toisen lapasen, tänään toisen lapasen ja alotin villasukat. Nopeita tehdä kun ovat kokoa ruttunaama
Joo mut jos lähtee siitä olettamasta, että kaikki miehet on mulkkuja ja kaikki naiset narttuja niin kukaan ei pääse pettymään kovin pahasti.No höpsis miehet sen suurempia mulkeroita ole kuin me naisetkaan monesti
Mä pelastin tädin kuolinpesästä muovikassillisen sukkia ja lapasia, hän oli kans terveenä ollessaan aina joku kutominen käsissäänMun mummo oli niin innokas kutomaan, että hänen kuoltuaankin mulla oli vielä 15 vuoden päästäkin useita pareja villasukkia ja lapasia
...en taija uskaltaa sanuaPitääkö olla huolissaan? Alanko mummoutua pahasti?
Pöh mutku me emme lähe siitä olettamasta...mä esim. en ole narttu mutta kivahan sellasta on välillä leikkiä siis jos mies sellasesta leikistä tykkää, if you know what i meanJoo mut jos lähtee siitä olettamasta, että kaikki miehet on mulkkuja ja kaikki naiset narttuja niin kukaan ei pääse pettymään kovin pahasti.
...entä jos ei osaa eikä ymmärräkään tommosia olettamia, niin onko silloinkin kuitenkin se biaatchiii....Joo mut jos lähtee siitä olettamasta, että kaikki miehet on mulkkuja ja kaikki naiset narttuja niin kukaan ei pääse pettymään kovin pahasti.
Mä just tulin.Mää meen ny pihalle heilumaan
Olettamiahan korjataan aina sitä mukaa kun tutkimus etenee....entä jos ei osaa eikä ymmärräkään tommosia olettamia, niin onko silloinkin kuitenkin se biaatchiii....