The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nonni. Mikään ei me niinku meinaa.

Just kun olin lösähtämässä sohvalle Poirotin seuraan, niin isäukko soitti. Sanoi tulevansa käymään tuomaan Tallinnantuliaisia. Rouvansa kanssa. Sit pitikin siivota hiukka lisää ja raskaammalla kädellä, ettei olis ihan niin poikamiesäijämäistä. Joten missasin Poirotin.

Mut kyl mä hieman huijasin siivouksessa. Jos olisin tehny täydellistä jälkeä niin se olis epäuskottavaa. Tein vaan semmoista yleispuhdasta ja siistiä, että isäukon rouva voi sit todeta, että kyllä toi poikasi nukkumaluukku kaipaisi naisen kättä.

Enkös olekin ovela?
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe ja Elena777
No heiii, jouluttaa jouluttaa...jouluttaa houhou vaan..ja...sitten se siita*topakoituu totiseksi*

Ma oon muuten tosi ajoissa *ufopaakkonen*! Ei ole muuten ikinakoskaanmilloinkaan ollut talossa jouluverhot paikallansa yhtaan niin missaan huoneessa jo tahan aikaan, jiihaa! Tai siis en ma laita muualle kuin keittioon ja ruokahuoneeseen mutta eniveis. Ja vahanko muuttui maisemat sisalla...kivaksi :)! Tirpanakin huokaili jo niin syvaan keittioon tullessaan etta melkein jo tarjosin paperipussia tokkeentumista varten :D...

Riisipuuro tekee kauppaansa :p

Ja kohta saunan sytytykseen (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
..heii, nyt ei tajuu niin mitaan :)...

Ihan hammentavan ihunainen paiva ipanoitten kanssa yhdessa ja erikseen :love:...toki on ollut erotuomarointia ja jutustelua mutta - niin normaalia :). Veikkaan etta tolla lumella ja pakkasella on ollut tassa aivan oma spessuroolinsa, me kaikki viihdytaan ulkona ihan eri tavalla koska siella on kivaa. Eika tule sita hiekkarapaa sisalle (y)...

Sauna sytytettyna, torttutaikina sulaamassa ja humpat kohdillaan :). Life is so good :love:

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä