Pete TurhuusPete who?
Pete TurhuusPete who?
awww oot sä mustis kun Boobsi tyksii siitä?Pete Turhuus
'awww oot sä mustis kun Boobsi tyksii siitä?
LaulajaPete who?
kuitenkin oot kun tyksit ite Boobsista'
en
Toi ois niiiiiiiin persiistä!Ihania nämä miehen yövuorot. Sillon kun on itse vapaalla, mies on töissä ja päin vastoin. Tässä kuussa ollaan yksi päivä vietetty yhdessä. Niin tästäkin viikonlopusta päästiin läpi huonokuntoisena. Johan sitä jaksaa reippailla huomenna taas töihin
Tykkään, ei ole liian kuuma vaikka on kova helle.Oko kanaria kiva? Maaliskuun lopussa vois painua jonnekin, kanariansaaret ja eilat vaihtoehtoina.
*hali*Ihania nämä miehen yövuorot. Sillon kun on itse vapaalla, mies on töissä ja päin vastoin. Tässä kuussa ollaan yksi päivä vietetty yhdessä. Niin tästäkin viikonlopusta päästiin läpi huonokuntoisena. Johan sitä jaksaa reippailla huomenna taas töihin
Just! Ei paljoa yli kahdenkymmenen tarvitsisi nousta.Tykkään, ei ole liian kuuma vaikka on kova helle.
Lisäksi yövuoroviikot vaihtuu taas salamana aamuvuoroihin. Tokihan sitten on minulla enemmän vapaata lapsen kaitsinnasta, mutta mies on äkäinen.Toi ois niiiiiiiin persiistä!
*halaaruttaan*Ihania nämä miehen yövuorot. Sillon kun on itse vapaalla, mies on töissä ja päin vastoin. Tässä kuussa ollaan yksi päivä vietetty yhdessä. Niin tästäkin viikonlopusta päästiin läpi huonokuntoisena. Johan sitä jaksaa reippailla huomenna taas töihin
Öh, siis voihan siellä talvellakin olla yli 30 astetta. Meri viilentää kivasti. Ja sitten on jopa kylmä, jos Afrikasta tulee hiekkaa tuulen mukana,Just! Ei paljoa yli kahdenkymmenen tarvitsisi nousta.
Ja luonnosta plussaa. Mitään diskoi tai kauppoi ei niin kaivata.
Joo, voiskin soittaa ja kysyä, onko kivaa töissä? Heittää varmaan luurin korvaan*halaaruttaan*
Eipa se taatusti ole mister toffosenkaan mielesta kivaa, ikava on varmasti yhteisia hetkia kahden elamansa naisen kanssa...mutta olen varma siita, etta te kaikki osaatte arvostaa hurjasti sitten niita yhteisia hetkia ja paivia, kun sitten olettekin yhdessa
Onneksi voi kuitenkin jutella puhelimessa tai jos ei se onnistu niin voi lahetella ihunoita ikavan- ja rakkaudenkaiherrusviesteja toiselle ...
Voi. *hali*Lisäksi yövuoroviikot vaihtuu taas salamana aamuvuoroihin. Tokihan sitten on minulla enemmän vapaata lapsen kaitsinnasta, mutta mies on äkäinen.
Siis mä oon niin väsynyt, kun olen viitenä päivänä mennyt töihin.
Oh, really En mä vaan ikinä ole perjantaisin väsy.
Joku niistä oli erilainen, en enää muista mikä. Pitää taas perehtyä ellei Israel vie oitis voittoa.Öh, siis voihan siellä talvellakin olla yli 30 astetta. Meri viilentää kivasti. Ja sitten on jopa kylmä, jos Afrikasta tulee hiekkaa tuulen mukana,
Eli sitten kauas Inglesistä Gran Canarialla saaren toiselle reunalle, mutta siellä on myös kuumempaa. Muita saaria en tunne.
..en mie tuota tarkottanu... tai no toki voit nuinkin kysya mutta sillain aantas madaltaen ja hiukan kuiskauskahisten, sillain samettisen pehmeesti..ja aarimmaisen vihjailevasti..jotta sitten kun oikeesti ootte samassa ajassa ja paikassa yhdessa niin lammitykset ois todellakin aarimmaisen kohdillaan ....Joo, voiskin soittaa ja kysyä, onko kivaa töissä? Heittää varmaan luurin korvaan
israel ois mielenkiintoinen maa mutku siellä on terroristejaJoku niistä oli erilainen, en enää muista mikä. Pitää taas perehtyä ellei Israel vie oitis voittoa.
Mä en pelkää terroristejä oikeastaan lainkaan.israel ois mielenkiintoinen maa mutku siellä on terroristeja
Kyllä mua tuo Brysselin isku järkytti. Olen niin monesti ollut siellä kentällä lähtötiskillä ja käyttänyt metroa.Mä en pelkää terroristejä oikeastaan lainkaan.